וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את נדין פרוכטר

19.12.2011 / 14:37

עורכת ומפיקה ברדיו 102FM

גיל:24

מה בעצם אני עושה? עובדת ברדיו תל-אביב 102FM. אני מפיקה ועורכת את "תכנית הבוקר של ישראל" בהגשת סלוצקי ודומינגז, בין השעות 09:00-07:00. במהלך התוכנית אני אחראית לעדכוני התנועה וניהול הליינאפ. בנוסף, אני משמשת כרכזת הפקה, מפיקת שידורי חוץ (שמתקיימים מידי פעם), אחראית על פרויקטים שונים בתחנה ועדכון תכנים באונליין (דף הפייסבוק ו i-cast).

השכלה: תואר ראשון בתקשורת במרכז הבינתחומי, וכן תעודת מאמנת אישית ומאמנת ספינינג (מכללת וינגייט)

תפקידים קודמים: עבדתי כשנתיים בבקרה ואיכות ב"רשת". לאחר מכן שנתיים ברדיו ללא הפסקה, כמפיקה ועורכת של תכנית הבוקר עם שי ודרור, והתכנית "פרופסור קרסו" בהגשת רפי קרסו.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: במהלך לימודי תואר ראשון בתקשורת ראיתי שאני מאוד מתחברת לתחום, ומאוד נהנית בו. התחלתי בהתמחות טלוויזיה, ולקחתי כמה קורסים שהיו קשורים לרדיו. אחרי שנתיים בטלוויזיה התראיינתי לתוכנית הרדיו של שי ודרור, שחיפשו מפיק או מפיקה, וכבר באותו יום התקשרו לבשר לי שהם רוצים שאני אתחיל להפיק את התוכנית שלהם. משם נפתחו לי הדלתות ברדיו, בהפקה ועריכה של תוכניות.

איפה תהיי בעוד 5 שנים? רוצה מאוד להתקדם בתחום התקשורת, אם ברדיו או בטלוויזיה, וכמובן לפתח קריירה.

מה אוכלת לצהריים? בדרך כלל בצהריים זה משתנה, תלוי כמה זמן יש לי לעשות הפסקה מבחינת עבודה. אני מאוד אוהבת לאכול סושי, פסטה וסלט, אז לרוב התפריט מתחלף כל יום. כמובן שאם אמא מכינה לי אוכל כשאני מגיעה הביתה בסופ"ש, אז בהחלט TAKE AWAY של אמא.

פרגני למתחרים: גם "שי ודרור", וגם "טל ואביעד" הן תכניות טובות עם שדרנים מצוינים. אחרי הכל, גם הם יצאו מ-FM102.

צילום: (נמרוד סונדרס)

עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה.

נדין פרוכטר. נמרוד סונדרס
נדין פרוכטר/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully