וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרה חדשה בערוץ 9 על העלייה מברית המועצות

אמילי גרינצווייג

20.12.2011 / 17:14

ערוץ 9 יעלה בסוף החודש לשידור סדרה דוקומנטרית בת שמונה פרקים המתעדת את העלייה הגדולה מברית המועצות בשנות ה-90, בבימויו של מנכ"ל הערץ, לאוניד בלחמן

סדרה דוקומנטרית בבימויו של לאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, המתעדת את העלייה הגדולה מברית המועצות בשנות ה-90, תעלה לשידור בערוץ בסוף החודש.

הסדרה "אחרי 20 שנה" כוללת שמונה פרקים באורך 60 דקות ושני הפרקים הראשונים ישודרו ב-24 וב-25 בדצמבר בשעה 20:00. הסדרה תעסוק בתקופה שקדמה לעלייה, חוויית העלייה ומעקב אחר משפחות שעלו והתאקלמו בארץ.

בנוסף, מציגה הסדרה קטעי ארכיון עם תמונות ומסמכים מהתקופה וכן מרואיינים בה נשיא ברית המועצות לשעבר מיכאל גורבצ'וב , נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה בנימין נתניהו והשגריר הראשון של ישראל בברית המועצות, אריאל לוין. את הסדרה הפיק בלחמן בשיתוף אבי ארמוזה.

בלחמן מסר: "ההפקה נעשתה בשיתוף פעולה הדוק עם הצופים. ערוץ 9 שידר עשרות קליפים קצרים שצולמו בין השנים '89'-95 ,עם פנייה לציבור לזיהוי הדמויות ויצירת קשר עם הערוץ. פנייה זו הניבה פירות והרבה אנשים זיהו את עצמם בצילומים מלפני 20 שנה. כך הצלחנו לעקוב אחרי חייהם ולתת תמונה כוללת של עולים מברה"מ לאורך כל התקופה. אני בטוח שגם בעקבות שידור שני הפרקים הראשונים נגלה סיפורים מרתקים שישמשו בסיס להפקת הפרקים הבאים שנמצאים בשלבי עריכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully