וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושק בוואלה!: ערוץ FRANCE 24 לצפייה ישירה בחינם

8.2.2012 / 18:50

פורטל האינטרנט יספק לגולשים גישה לערוץ החדשות הצרפתי, שמשדר אקטואליה בשידור חי, בשלוש שפות: אנגלית, צרפתית וערבית

ערוץ חדשות בינלאומי FRANCE 24, המשדר את אירועי היום לאורך כל שעות היממה, עלה לצפייה ישירה בשידור חי באתר וואלה!. השירות ניתן חינם ובשלוש שפות שונות, אנגלית, צרפתית וערבית, ומציע לצופים נקודת מבט צרפתית על האקטואליה העולמית.

בערוץ, שהוקם ב-2006, צופים כ-150 מליון בתי אב ברחבי העולם, ב-160 מדינות שונות. התוכן מורכב מחדשות ותכניות מגזין וטוק שואו במגוון רחב של נושאים. "REPORTERS", הפקת מקור שבועית שמציגה סיקור של מקומות שונים בעולם, זכתה לאחרונה בפרס הצטיינות עבור סיקור האירועים בבורמה.

עומרי בץ, מנכ"ל חברת טלית תקשורת, המייצגת את הערוץ בישראל: "טלית תקשורת גאה להשיק עם אתר וואלה! את אחד הערוצים הבינלאומיים המובילים בעולם. אנו שמחים שערוץFRANCE 24 הושק לצפייה ישירה באתר הנצפה ביותר בישראל, ויציע, לראשונה בישראל, תוכן חדשותי בשלוש השפות. תושבי ישראל דוברי ערבית, צרפתית ואנגלית יוכלו להתעדכן בנעשה בעולם בשפה שלהם".

יהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן של וואלה!: "אנו גאים על שיתוף הפעולה עם טלית תקשורת וערוץ FRANCE 24, ושמחים להיות אתר האינטרנט הראשון בישראל אשר מספק לגולשים גישה לערוץ חדשות טלוויזיוני בינלאומי 24 שעות ביממה בשידור חי".

לצפייה בערוץ FRANCE 24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully