וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם "ערב טוב עם גיא פינס" נעצר במהלך סיקור האוסקר

27.2.2012 / 11:41

הצלם נכנס לשטח צילומים ללא היתר, ציוד הצילום שלו הוחרם והוא נעצר לשש שעות בטרם שוחרר. מערכת התכנית נעזרה במשרד החוץ כדי לאתרו: "מדובר באי הבנה מצערת"

צלם של מערכת התכנית "ערב טוב עם גיא פינס" נעצר לפנות בוקר (שני) בלוס-אנג'לס במהלך סיקור השטיח האדום בטקס פרסי האוסקר שנערך הלילה. הוא שוחרר לפני שעה קלה, וזאת לאחר שש שעות בהן שהה במעצר. במשך זמן רב לא הצליחה ההפקה לאתר אותו, מה שגרם לבהלה במערכת התכנית.

ככל הנראה הסיבה למעצרו היא כניסה בשגגה לשטח לצורך צילומים וזאת ללא היתר מתאים כמתחייב מכללי הטקס. הצלם הצטרף למשלחת הישראלית לטקס האוסקר ונסע עמם בלימוזינה, וזמן קצר לאחר שירד לצלם אותם עולים על השטיח האדום הוא נעצר.

"מיד עם מעצרו החרימו לו את כל הציוד שהיה איתו – הטלפון, המחשב, המצלמה. הכל. לא ניתן היה ליצור איתו קשר ואף אחד לא הבין לאן הוא נעלם", סיפר לוואלה! ברנז'ה גורם שמעורב בפרטים. במשך כארבע שעות ניסו במערכת התכנית לברר להיכן נעלם הצלם שלהם, ועלתה דאגה לשלומו.

עם היוודע דבר מעצרו פנו במערכת התכנית לחדר המצב של משרד החוץ במטרה לאתר את בית המעצר שבו הוא שוהה, ולמאמצים נרתם גם קונסול ישראל בלוס אנג'לס, דני גדות, אשר שהה במקום. רק בתום שש שעות במעצר התירו במשטרת לוס אנג'לס לצלם לבצע שיחת טלפון למערכת התכנית ולעדכן אותם במצבו.

"אלה היו שעות מורטות עצבים", סיפר לוואלה! ברנז'ה גורם במערכת התכנית. "למרות שהדברים הסתדרו על הצד הטוב – אנחנו עדיים מתאוששים מהחוויה הלא נעימה".

תגובת התכנית ערב טוב עם גיא פינס: "הצוותים שלנו עושים הכל כדי להביא את החומרים הטובים ביותר. מדובר באי הבנה מצערת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully