וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר עמותת השוטרים נגד הדס שטייף: "שכולם יראו את המחאה שלי"

27.2.2012 / 16:14

אושרה אסף חילקה מחוץ לאולפני גל"צ עותקים של תשובת לשכת הרמטכ"ל לתלונתה על כך שכתבת הפלילים שלחה לה הודעות בעלי אופי מאיים

יו"ר העמותה לזכויות השוטרים, אושרה אסף, המצויה בסכסוך עם כתבת הפלילים של גלי צה"ל, הדס שטייף, חילקה היום (שני) בצהריים העתקים של תשובת לשכת הרמטכ"ל לתלונתה על שטייף - מחוץ לאולפני התחנה ביפו.

הסכסוך בין השתיים התגלע בעקבות תחקיר אותו עורכת שטייף זה חמישה חודשים על לפעילותה של אסף, תחקיר שהביא לתלונות הדדיות של השתיים. אסף התלוננה ללשכת הרמטכ"ל כי שטייף שלחה לה הודעות טקסט בעלות אופי מאיים.

לשכת הרמטכ"ל ערכה בירור בנושא והשיבה כי "לכתבת הוער על שימוש בשפה שאינה ראויה לכתבת בכירה בגלי צה"ל ובכלל. הובהר לכתבת, במנותק מנסיבות האירוע, כי אין מקום לשימוש בשפה מסוג זה או בלשון שעלולה להשתמע כאיום, גם אם לא הייתה כוונה כזאת".

בלשכת הרמטכ"ל הדגישו כי על אף שבחרו להעיר לשטייף, אין בכוונתם להתערב בעבודתה העיתונאית. "בכל הנוגע למישור העיתונאי, אין להערה החמורה שקיבלה הכתבת משום הבטחה שפרטי התחקיר העיתונאי לא יפורסמו מעל גלי האתר, בכפוף לכלל הסטנדרטים העיתונאיים", נכתב.

"המכתב מדבר בעד עצמו", אמרה הבוקר אסף לוואלה! ברנז'ה. "הגעתי לתחנה כי אני רוצה שכולם יראו את המלחמה האישית שלי, שיראו שזה שהיא כתבת בכירה בגלי צה"ל זה לא אומר שהיא גדולה וחזקה ממני".

עוד אמרה כי "זה לא התחקיר שהיא עובדת עליו, מצדי שתפרסם. אני מחכה לפרסום הזה, אבל אני רוצה שראש אגף החקירות והמודיעין, יואב סגלוביץ', יפתח בחקירה נגדה על איומים. לכולם קראו לחקירה, רק לה לא קראו".
הדס שטייף והתחנה הצבאית בחרו שלא להתייחס לפעולתה של אסף, אך גורם בתחנה אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה הבוקר: "היא הציפה את כל הרחוב במכתב הזה, שמה את זה על כל הווישרים של המכוניות. זה לא נורמלי, גם לא בתור מחאה. אבל התחקיר הזה יפורסם בכל מקרה, ושום דבר שתעשה לא ימנע את זה".

במשטרת ישראל סרבו לענות לשאלת וואלה! ברנז'ה בדבר מצבו של תיק החקירה בנושא ולמסור האם הוא סגור או פתוח.

  • עוד באותו נושא:
  • גלי צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully