וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל רבינוביץ' ואמיר איבגי יגישו את מהדורת "מבט"?

1.3.2012 / 22:31

השניים ערכו אודישן לתפקיד, אשר הוגדר כמוצלח, וזאת על רקע הדחת ינון מגל ומרב מילר מהגשת מהדורת החדשות. גורם ברשות: "גאולה אבן ועודד שחר לא צריכים לעשות אודישן"

מיכל רבינוביץ' ואמיר איבגי ערכו היום (חמישי) אודישן זוגי להגשת מהדורת חדשות משותפת, לקראת לוח השידורים החדש של רשות השידור שיושק בעוד כחודשיים, וזאת על רקע הדחתם של ינון מגל ומרב מילר מהגשת "מבט", כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גורמים ברשות מספרים כי השניים נמנים על המועמדים המובילים להגיש את מהדורת מבט במקומם של מילר ומגל, וכי בימים האחרונים עברו השניים מבחני-מסך שהוכתרו על-ידי הנהלת הטלוויזיה כמוצלחים. לפי גורם בערוץ הראשון, בכוונת הנהלת הרשות לקבל החלטה בדבר זהות המגישים במהלך השבוע הקרוב.

החודש נודע כי מגל ומילר צפויים לעזוב את הערוץ הראשון עקב החלטת ההנהלה לשנות את הרכב מגישי מהדורת "מבט" ואת פורמט המהדורה. מילר ומגל נחשבים למינוי של מנכ"ל הרשות הקודם, מוטי שקלאר, ומאז התחלפה הנהלת הרשות נערכו חילופי-גברא מקיפים בתפקידי מפתח בכל ענפי רשות השידור. השניים מגישים את מבט מאז תחילת שנת 2008, אז פרש חיים יבין.

מיכל רבינוביץ' ואמיר איבגי נחשבים לאנונימיים יחסית, וגורם ברשות הגדיר אותם כ"כישרון עולה, שני צעירים שההנהלה החדשה מאוד מעוניינת לקדם". איבגי הגיע לרשות השידור לפני פחות משנה, לאחר ששימש עורך ומגיש החדשות המקומיות של HOT בדרום, מאז הוקם מערך החדשות המקומיות. מיכל רבינוביץ' מגישה כיום את "חדשות השבת" בערוץ הראשון ואת "החדשות בשמונה" מספר פעמים בשבוע. בעבר שימשה ככתבת ספורט והגישה מבזקי ספורט בערוץ.

"אם הם אכן יירשו את מקומם של מילר ומגל זה יהיה צעד תמוה אל מול האופציות האחרות", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם בחטיבת החדשות של הערוץ הראשון. אותו גורם מספר כי ההערכות עד עתה היו שאת מקומם של השניים יתפסו גאולה אבן ועודד שחר. "גאולה ושחר לא צריכים לעשות אודישן זוגי", הוא מסביר. "הם נחשבים לזוג המוביל של המשדרים המרכזיים בערוץ הראשון. רק לפני חודש הם עשו את הפריימריז של נתניהו, למשל. אבל אם אכן ייבחרו זוג הצעירים, זה רק יראה כי הטענות על הכוונה של ההנהלה החדשה 'להצעיר את המסך' – היו נכונות".

יש לציין כי עד עתה, למרות הפרסומים השונים, סירבו ברשות השידור להתייחס לעניין הדחתם של ינון מגל ומרב מילר מפקיד הגשת מבט, אולם לא הכחישו באופן רשמי את הידיעות. מרשות השידור נמסר בתגובה לידיעה: "כחלק מהיערכות כוללת לקראת העלאת לוח השידורים החדש, נערכים גם מבחני בד לתכניות השונות בערוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully