וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה קרבט ונירית וייס בדרך להקמת משרד יח"צ משותף

4.3.2012 / 21:38

מאיה קרבט, דוברת קשת המיתולוגית ונירית וייס, עורכת ערוץ 24 ועורכת פנאי פלוס לשעבר, קיימו בזמן האחרון פגישות עם לקוחות פוטנציאליים בתחומי המוזיקה והאופנה

מאיה קרבט ונירית וייס בדרך להקמת משרד לניהול תקשורת ותוכן. בשבועות האחרונים ערכו השתיים פגישות עם לקוחות פוטנציאליים, בעיקר בתחומי המוזיקה והאופנה.

קרבט ניהלה את מערך יחסי הציבור והדוברות של זכיינית ערוץ 2 קשת במשך עשר שנים וסיימה את תפקידה בסוף שנת 2011. תחת אחריותה נוהלו אסטרטגיות יחסי הציבור של הפקות הזכיינית והערוצים ביפ ו-מוזיקה 24. כמו כן ליוותה קרבט את הקמת אתר mako, ואת הקריירה של היוצרים והטאלנטים של קשת.

בחודש שעבר פורסם כי קרבט, הנחשבת לאחת מהדוברות הבכירות בעולם התקשורת, בוחנת אפשרות של מתן ייעוץ תקשורתי למפלגתו החדשה של יאיר לפיד. קרבט סירבה לאשר או להכחיש את הפרטים.

נירית וייס שימשה במשך עשרה חודשים כעורכת הראשית של ערוץ 24, תפקיד אליו מונתה לאחר 13 שנים בעולם העיתונות, בהן חמש שנים כעורכת "פנאי פלוס". היא עזבה את התפקיד זמן קצר לאחר שקשת השלימה את רכישתו. לפני "פנאי פלוס", שימשה וייס כעורכת משנה במגזין "טיים אאוט" ובתחילת דרכה ערכה עיתוני נוער.

השתיים בחרו שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully