וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן תלם: "לא נעים לקרוא על עצמך דברים רעים בעיתון"

8.3.2012 / 16:53

מנהל התכניות של קשת התייחס ב"תיק תקשורת" לפרשת הכדורים הפסיכיאטריים ב"האח הגדול". רז שכניק מידיעות אחרונות: שיינפיין קיבל מקשת תכנית, הוא יכול היה לקבל הכסף ולשתוק

חינוכית 23

באדיבות הטלוויזיה החינוכית 23

"תיק תקשורת" תשודר היום (חמישי) בשעה 17:30 בערוץ 2 ובשבת בשעה 12:00.

מנהל התכניות של זכיינית ערוץ 2 קשת, רן תלם, וכתב הבידור של ידיעות אחרונות, רז שכניק, התייצבו הבוקר (חמישי) באולפן התכנית "תיק תקשורת" שתשודר הערב ותעסוק בפרשת הכדורים הפסיכיאטריים בבת "האח הגדול" – אשר פרטים על אודותיה פרסם בימים האחרונים ידיעות אחרונות, לקראת פרסום הכתבה המלאה במוסף "7 לילות". בעקבות הפרסום שלחה קשת לידיעות אחרונות מכתב התרעה לפני תביעה, ואמש הודיעה הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו כי בכוונתה לבצע בירור מעמיק של הסוגיה.

שני המרואיינים התראיינו בנפרד, בזה אחר זה ולא זה לצד זה, כאשר מתקיים בינם שיח, וזאת עקב סירובו של תלם לשבת לצדו של שכניק בריאיון. "לא נעים לקרוא על עצמך דברים רעים בעיתון", אמר תלם, "אבל החלק שבאמת מעצבן הוא שבנאדם שישב פה לפני שנייה, ולכן גם לא יכולתי לשבת לידו – אני חייב להגיד שקשה לי להסתכל לו בעיניים. בנאדם שאומר לך שאתה נכנסת למוחם של אנשים וסובבת את הכדורים בתוך הראש שלהם".

"יש משהו, וסליחה שאני רגשני, שהוא מעצבן, שמישהו אומר לך שלקחת לעצמך את הזכות להיכנס למוחם של אנשים בשביל לעשות רייטינג. אין קשר, ואני אומר את זה באופן חד משמעי", אמר תלם.

סער שיינפיין מאיים לדרוש מקשת סכום של 2.5 מיליון שקלים, ושכניק התייחס לכך ואמר: "הוא העביר לקשת מכתב התרעה לפני תביעה, כפי שמקובל לפני סכסוכים משפטיים. גם קשת העבירו אלינו התרעה כזו, אז מה – הם מאיימים עלינו? דבר שני, הוא כן קיבל מהם תכנית. אתם אולי לא יודעים, או אסי עזר וארז טל בטח לא יודעים כי הם בובות של ההפקה, אבל הוא הוחתם על חוזה בסך 250 אלף שקל לתכניות תיירות. הוא יכול היה לקבל את הכסף ולשתוק. הייתי יכול להתווכח על התגובה הזו של קשת, אבל לא מדובר בסער שיינפיין לבד. מדובר בשישה מתמודדים שטוענים את אותם הדברים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully