וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב: מינויים חדשים בחברה

25.3.2012 / 17:32

סימה אביהו תרכז את כל מערך המקומונים של החברה ואיילת רהב תהיה סמנכ"לית המנויים, כך הודיעה החברה לבורסה

שורה של מינויים במעריב: סימה אביהו, עד לאחרונה מנהלת מערך המקומונים של מעריב בחיפה, קריות וצפון – מונתה למנהלת "זמן מעריב" והיא תרכז את כל מערך המקומונים של החברה. אביהו נמנית על קבוצת מעריב מזה שמונה שנים, ולפני מעריב עסקה, בין השאר, בניהול מקומוני "ידיעות תקשורת" בצפון. היא תיכנס למקומו של יורם כרפיס אשר סיים את תפקידו לפני כחודש.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בשבוע שעבר החליט מחליפו המיועד של כרפיס, דוד אלפסי, להפסיק את הליך החפיפה והוא הודיע למנכ"ל העיתון, טל רז, כי הוא מוותר על תפקיד המנכ"ל. על חפיפתו של אלפסי הופקד ניסים מסרי ששימש כסמנכ"ל תחת יורם כרפיס, וסיים גם הוא את תפקידו.

בחודש שעבר סיימה צמרת הנהלת זמן מעריב את תפקידה במפתיע. מנכ"ל העיתון טל רז הודיע לעובדים כי כרפיס הודיע על רצונו לסיים את התפקיד ומ"מעריב" נמסר את כי "השלושה ביקשו לסיים את תפקידם לאחר שלוש שנים בתפקיד", אולם גורמים במעריב אמרו לוואלה! ברנז'ה כי כרפיס זומן למעשה לשימוע לפני פיטורים וכך גם שני סמנכ"לים שעבדו תחתיו, ברק ברנר וניסים מסרי, כאמור, אשר הובאו לקבוצת מעריב על ידי בעל השליטה הקודם בעיתון. במהלך החודש האחרון דווחה כל פעילות רשת המקומונים ישירות למנכ"ל מעריב.

עוד דיווחה החברה היום (ראשון) לבורסה על מינויה של איילה רהב לתפקיד סמנכ"ל המנויים. רהב תחליף בתפקיד את איתן פסח, שסיים את התפקיד בתום כשנה. בעבר שימש פסח כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות של עיתון הארץ, בתקופה בה שימש ישראל גולדשטיין, מנכ"ל העיתון הקודם כמשנה למנכ"ל הארץ. איילה רהב שימשה בתקופה האחרונה כעוזרת ליו"ר דירקטוריון החברה.

את תפקיד מנהל אתר האינטרנט של מעריב, NRG, ימלא מוני ברוש. מאז פרש מהתפקיד איל סלוניקי בתחילת השנה התנהל האתר ללא מנכ"ל, ורק באחרונה מונה לו גם עורך ראשי, אודי הירש. טרם הצטרפותו למעריב עבד ברוש בערוץ הספורט וערוץ הילדים במגוון תפקידים, האחרון בהם - סמנכ"ל מסחר ופיתוח עסקי. קודם לכן שימש בתפקיד מנכ"ל הסחר והפיתוח העסקי והוא בעל התמחות בתחום תחום הניו-מדיה.

מאז הושלמה עסקת הרכישה של IDB שבשליטת איש העסקים נוחי דנקדנר את עיתון מעריב נערכו שינויים מקיפים בהנהלת העיתון. בין היתר סיים יואב צור את תפקידו כמנכ"ל העיתון, וכן נדב כספי, סמנכ"ל התפעול והרכש של העיתון, סיים גם הוא את תפקידו. סמנכ"ל נוסף שפינה את מקומו הוא אודי שניג, ששימש כסמנכ"ל הכספים. הוא סיים את תפקידו שלושה ימים אחרי הדיווחים על הפסדים כספיים ברבעון השני של החברה.

מנכ"ל מעריב, טל רז, הודיע היום לעובדי הקבוצה על המינויים לעיל ועל מינויים נוספים בחברה בהם מינויו של חשב חדש ומבקר פנים וכן שינויים ארגוניים במבנה מערך המכר וההפצה. "אין לי ספק, כי מכלול השינויים יאפשר לנו להתנהל בצורה מדויקת וממוקדת יותר – להשגת מטרותינו", כתב רז. לפני מספר חודשים הודיעה חברת מעריב כי בכוונתה לבצע "חלוקה מחדש של תחומי האחריות של גורמים שונים בחברה, במטרה להביא לשיפור בתזרים המזומנים ובתוצאות הכספיות של החברה בטווח הזמן הארוך".

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully