וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של מרץ: אבי מוטולה

2.4.2012 / 17:57

מנכ"ל קבוצת נגב נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש מרץ, בזכות שילוש הרווחים של החברה והמהפך שהביא למעמדה בשוק

אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת נגב, נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש מרץ. בנימוקי הוועדה נכתב כי הבחירה נעשתה בזכות מהלכים שיזם מוטולה אשר הובילו למהפך דרמטי במעמדה של החברה, מיצובה ומקומה בשוק הישראלי והעולמי. אבי מוטולה מכהן כמנכ"ל נגב כחמש שנים. קודם לכן היה מנכ"ל רשת בסט ביי, ומנכ"ל חברת סמל"ת - יבואנית פיאט ואלפא רומיאו.

"במשך חמש שנות ניהולו יזם מוטולה שורה של צעדים חדשניים וחולל מהפך בתפיסות קמעונאיות ומסחריות, כל זאת במקביל להרחבת קווי ייצור, הקמת מערכות משולבות של תעשייה, מסחר והפצה. מוטולה פעל לעיבוי המערך הלוגיסטי, הרחבת שירות הלקוחות, שדרוג מערכות המחשב כל זאת בתפיסה עסקית המעמידה את הלקוח במרכז העשייה העסקית של הארגון", נכתב בנימוקי הוועדה.

"מוטולה, שאבחן את השוק לשכבותיו, ביצע מספר רכישת ומיזוגים של חברות שונות , מהיוקרתיות ועד העממיות ובמקביל הרחיבה את קווי המוצרים על מנת להעניק לקהל לקוחותיה הממוקד באדריכלים, קבלנים ומשפצים, את כל מגוון הפתרונות לעיצוב הבית", נכתב בנימוקי הוועדה.

אבי מוטולה אחראי לגידול במחזורי החברה. תחת ניהולו שילשה החברה את מחזור המכירות שלה שעמד על כ-300 מיליון ש"ח בעת כניסתו לתפקיד. בנוסף, הרווח הנקי שלה עמד על 9 מיליון והיום הוא עומד על כ-50 מיליון ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully