וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים בארגז החול: "מעריב" ביטלו לכתבי העיתון את המנויים ל"הארץ"

5.4.2012 / 18:57

כתב בכיר בעיתון: "ההחלטה התקבלה אחרי שב'מעריב' שמעו כי שוקן החליט לבטל את המנויים ל'מעריב'"

הנהלת "מעריב" החליטה לבטל לכתבי העיתון את המנויים לעיתון "הארץ". את עיתון המתחרים מרחוב מוזס ימשיכו הכתבים לקבל, ו"ידיעות אחרונות" יהיה מעתה המנוי היחיד שיקבלו הכתבים על חשבון המערכת.

למרות ההנחה כי מדובר בקיצוצים בהוצאות המערכת, כתב בכיר בעיתון נתן היום לוואלה! ברנז'ה הערכה שונה. לטענתו, "ההחלטה לבטל את המנויים ל'הארץ' התקבלה אחרי שב'מעריב' שמעו ששוקן החליט לבטל את המנויים שלהם. מה שעושים כאן זה בעצם להחזיר לשוקן – על חשבון הכתבים שצריכים את העיתון לצורך עבודתם", אומר הכתב.

מאז הושלמה עסקת רכישת מעריב על ידי IDB שבשליטת נוחי דנקנר חלה עליית מדרגה ביריבות בין "מעריב" ו"הארץ". עורך "הארץ" לשעבר דב אלפון נתן את הכינוי "ואלס עם נוחי" להגירת עיתונאים מ"הארץ" ל"מעריב" של אחרי הרכישה, שאף שינה את אופן הצגתו שהיה בעבר דומה יותר למתחרה "ידיעות אחרונות".

את היריבות האישית ניתן היה לראות גם על דפי העיתון: לפי מספר שבועות הבליט עיתון "הארץ" ידיעה שלילית על בנו של בעל השליטה ב"מעריב", נוחי דנקנר, המשמש גם כדירקטור ב"מעריב".

"הארץ" פרסם, עם הפנייה בולטת מהעמוד הראשי, כי דנקנר נחקר במשטרה תחת אזהרה בחשד כי הימר באתר ההימורים "טקסס הולדם", שלוש שנים קודם.
שבועיים לאחר מכן פרסם "מעריב" תשובה משלו, עם ידיעה על כך שרוני שוקן, בנו של מו"ל עיתון "הארץ "עמוס שוקן, הורשע בנהיגה בשכרות בעקבות עבירה שביצע לפני שלוש שנים.

ב"מעריב" בחרו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully