וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'י הנטר מונה למנכ"ל מקאן אריקסון

19.4.2012 / 13:36

יחליף בתפקיד את איריס בק שהודיעה לאחרונה על עזיבתה. בעבר עבד הנטר במשרד ראש הממשלה, בשופרסל וכן היה חבר בדירקטוריון ערוץ 10

חברת מקאן אריקסון מודיעה הבוקר (חמישי) על מינויו של ריצ'ארד (ריצ'י) הנטר לתפקיד מנכ"ל הקבוצה. הנטר ייכנס לתפקיד בחודש יולי ויחליף את איריס בק, שפרשה לאחרונה מהתפקיד בתום ארבע שנים.

הנטר החל את הקריירה שלו בחברת הייעוץ הבינלאומית מקינזי, ולפני כן עבד במשרד ראש הממשלה כשש שנים. בשנתיים האחרונות שימש כמנהל העסקים הראשי של שופרסל וקודם לכן כיהן כמנכ"ל חברת התקשורת 013 נטוויז'ן. במקביל שימש האנטר גם כיו"ר דירקטוריון נענע 10. הנטר הוא בעל תואר ראשון במשפטים ומינהל עסקים של המכללה למנהל, ובעל בתואר שני במינהל עסקים מבית הספר למינהל עסקים INSEAD בצרפת.

אילן שילוח, יו"ר מקאן אריקסון ישראל מסר בהודעת החברה: "ריצ'י מביא איתו ניסיון ויכולת יוצאת דופן בתחום הייעוץ האסטרטגי, המהווה ערך קריטי של מקאן ללקוחותיה, יחד עם ניסיון ניהולי מרשים מאוד כמנכ"ל. אני מאמין שתחת הנהגתו של ריצ'י תמשיך מקאן לעמוד באתגרים הדינמיים של הענף ותחזק את מעמדה כקבוצת הפרסום המובילה והגדולה ביותר בשוק הישראלי. אני מנצל את ההזדמנות להודות לאיריס בק על העבודה היוצאת מהכלל שעשתה בארבע השנים האחרונות".

ריצ'י הנטר אמר בתגובה למינוי: "אני מכיר היטב את ענף הפרסום מתפקידיי האחרונים, בהם ניהלתי גופים הנחשבים למפרסמים מהגדולים בישראל. בשנים הללו עקבתי בהערכה רבה אחרי העבודה המקצועית ופורצת הדרך של מקאן אריקסון עבור גופים מתחרים, ואני שמח להצטרף לקבוצה ולהמשיך להוביל אותה לשיאים חדשים, קריאטיביים ואסטרטגיים, תוך העצמת הכוח והחדשנות שלה בתחום הדיגיטל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully