וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רדיו ת"א: "ירון דקל שגה בהחלטתו לא לשדר את 'שרים בכיכר'"

24.4.2012 / 11:42

החלטת מפקד גל"צ מאתמול מעוררת את המתחרים. דני נישליס: "אני מתפלא על החלטתו שלא לשדר אירוע המופק כבר שנים רבות לזכר חללי צה"ל. תפקיד המנחה, הוא שולי"

החלטתו של מפקד גלי צה"ל מאמש שלא לשדר בתחנה הצבאית את "שרים בכיכר" בשל הנחייתו של יאיר לפיד את האירוע – מעוררת את המתחרים שדווקא כן ישדרו את האירוע. "ירון דקל שגה בהחלטתו", אומר דני נישליס, מנכ"ל רדיו תל אביב ומבעלי רדיו חיפה. "אני מתפלא על החלטתו שלא לשדר דווקא אירוע מרגש המופק כבר שנים רבות לזכר חללי צה"ל בערב יום הזיכרון. מצד שני, אני מודה לו על כך שהוא 'משאיר את האוויר' לשתי התחנות - רדיו ת"א ורדיו דרום, לשידור האירוע".

אמש נודע כי גלי צה"ל לא תשדר בערב יום הזיכרון את האירוע בשל השתתפותו של "מנחה פוליטי". גלי צה"ל היו הראשונים לדווח על כך שלמרות כניסתו לפוליטיקה, גם השנה צפוי לפיד להנחות את הטקס. אתמול גם דחה בג"צ, מטעמים פרוצדורליים, את העתירה שהוגשה נגד עיריית תל אביב, בשל החלטתם לאפשר ליאיר לפיד להנחות את הטקס.

כזכור, בשבוע שעבר פנה ארגון נפגעי הטרור "אלמגור" לראש עיריית תל-אביב רון חולדאי ודרש ממנו לבטל את הנחיית הטקס על ידי לפיד. "לא יעלה על הדעת לתת לראש מפלגה להנחות, לא ייתכן שאיש פוליטי יוביל את הערב", אמרו בארגון, ותקפו את לפיד על מה שכינו "ניסיון להגיע לבימת התקשורת מחדש בדלת האחורית, על גבו של אירוע זיכרון לחללי צה"ל וחללי הטרור".

את הטקס ישדרו בשידור ישיר רדיו חיפה ורדיו תל אביב. "מבחינתי, הדבר החשוב יותר הוא לתת למאזינים שאינם יכולים להגיע לכיכר את השירות שאנו נותנים מדי שנה", אומר נישליס. "תפקיד המנחה באירוע כולו, הוא שולי ולא עיקר העיקרים. במרוצת השנים הפך הטקס למעין בית כנסת חילוני שבו מתפללים הנוכחים לזכרם של החללים בתפילה משותפת. אי אפשר להפוך כל דבר לפוליטי בוודאי שלא את אירוע יום הזיכרון אותו מנחה לפיד מזה שנים רבות. לו הייתה זו הפעם הראשונה שבה הוא התבקש להנחות אולי היה בזה טעם לפגם, אך לפיד, מיוזמי האירוע מזוהה איתו ואני לא רואה כאן שום בעיה פוליטית".

"אני מאמין שגם הצופים והמאזינים לא חשים שיש בקריאת שירי זיכרון ביום הזיכרון, מסר או יתרון פוליטי. אנו שמחים לתת למאזינים שלנו לחלוק את החוויה ולהיות חלק ממנה בלי קשר לזהות המנחה", הוסיף נישליס.

תגובת ירון דקל טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully