וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדבר של CNN: חודש אפריל - הגרוע ביותר מזה עשור

5.5.2012 / 10:00

נתוני הרייטינג של רשת הכבלים מראים כי תוצאותיה היו הנמוכות ביותר מאז אוגוסט 2001. בכיר לשעבר בחברה: העולם עדיין יודע להדליק את הטלוויזיה על CNN בכל פעם שמשבר מתפרץ

ימים קשים עוברים על רשת החדשות האמריקאית CNN, שחשפה השבוע כי חודש אפריל היה הגרוע ביותר עבורה מזה עשור. מנכ"ל טיים-וורנר, חברת המדיה בעלת השליטה ב-CNN, חשף השבוע את הנתונים הכואבים על רשת החדשות הנצפית ביותר בארצות הברית.

נתוני הרייטינג של רשת הכבלים מראים כי תוצאותיה היו הנמוכות ביותר מאז אוגוסט 2001. ממוצע הצפייה בתכניות הרשת צנח ב-21 אחוזים בסך הכל לעומת החודש המקביל בשנה שעברה, ובקרב גילאי 25-54 הצניחה הייתה אף יותר מורגשת, ועמדה על 29 אחוזים. דובר מטעם חברת וורנר אמר כי "ברור שהמנכ"ל מאוד לא מרוצה מהנתונים", וקרא לרשת "להמציא תכנית כדי להשיב לעצמם את המומנטום".

בחיתוך של צניחה לפי תכנית, התכנית של אנדרסון קופר "360" הציגה את הירידה המתונה ביותר, עם צניחה של 8%. רשת MSNBC הציגה גם היא ירידה בכלל האוכלוסייה, אך של 5 אחוזים בלבד. בקרב גילאי 25-54 הציגה הרשת צניחה של 9%. לצורך השוואה, בחיתוך זהה של האוכלוסייה עלה ממוצע הצפייה במתחרה FOX בשני אחוזים, והיא שולטת בטבלאות הרייטינג בארצות הברית.

דיוויד בורמן, בכיר לשעבר ברשת, התייחס לנתונים בראיון לוול סטריט ז'ורנל. "העולם עדיין יודע להדליק את הטלוויזיה על CNN בכל פעם שמשבר מתפרץ, זה המותג", אמר בורמן. "אבל נדמה שהרשת לא בטוחה בבחינה הכוללת של המותג. הם באופן תמידי מנסים להבין מי הם בדיוק כאשר שום משבר לא קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully