וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 12 שנים: אילן שילוח ו"דה מרקר" נפרדים

7.5.2012 / 17:58

יו"ר מקאן אריקסון ו"הארץ - דה מרקר" מפסיקים את עבודתם המשותפת, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מקאן: "ענף העיתונות אינו מאפשר כיום לעיתונים לצאת במסעות פרסום עצמיים"

יו"ר קבוצת הפרסום הגדולה בישראל מקאן אריקסון, וקבוצת "הארץ - דה מרקר" מפסיקים את עבודתם המשותפת, כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

על פי הערכות בענף הפרסום, הסיבה להפסקת העבודה המשותפת היא חוסר שביעות רצון מהיקף הפרסום של הקבוצה. על פי אותן הערכות, הצמצום בשנה האחרונה בהוצאות קבוצת "הארץ", מנע משילוח לחתום על חוזים עם לקוחות גדולים יותר בתחום התקשורת.

שילוח, מבעלי משרד הפרסום מקאן אריקסון, התווה יחד עם גיא רולניק, סגן מו"ל "הארץ", ומייסד ועורך "דה מרקר" - את האסטרטגיה של העיתון מיום שנוסד, ומשמש גם כפרסומאי של עיתון "הארץ".

לפני מספר חודשים נקשרו שמותיהם בהצעה שעל פי הפרסומים הגישו במשותף למו"ל הארץ עמוס שוקן לרכישת "דה מרקר" ולניתוקו מקבוצת הארץ". השניים הכחישו אז את הדברים.

ממשרד הפרסום מקאן אריקסון נמסר בתגובה לידיעה: "שני הצדדים החליטו להיפרד משום שענף העיתונות אינו מאפשר כיום לעיתונים לצאת במסעות פרסום עצמיים. היתה לנו זכות גדולה להשיק וללוות את המותג הכלכלי המצליח ביותר בישראל, ועל כך גאוותנו".

טרם התקבלה תגובת "הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully