וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארץ משיק את מוסף שישי החדש: יוצא בקמפיין ראשון מזה עשור

10.6.2012 / 12:51

בקבוצה מבטיחים "מוסף ייחודי שאינו קיים בארץ במוספי השבת של העיתונים, עם ניחוח בינלאומי ועיצוב חדשני". לצדו יושק בסוף השבוע הקרוב גם "גלריה" בפורמט טבלואיד

קבוצת "הארץ" מודיעה הבוקר (ראשון) כי בשישי הקרוב תשיק את המוסף "גלריה" בעיצובו החדש והוא יודפס בפורמט טבלואיד. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בקבוצה הוחלט על שינוי הפורמט של המוסף לטבלואיד לצד עיצוב מחודש שלו. מדובר ברעיון ישן שעלה בהנהלת הקבוצה כבר לפני שבע שנים, לאחר השינוי שנערך בפורמט המוסף הכלכלי "דה-מרקר" שנחשב למוצלח.

במרוצת השנים נעשו כמה ניסיונות במהלכן הודפסו כמה גיליונות ניסיוניים של המוסף בפורמט מוקטן – אולם החלטה סופית בנושא לא התקבלה. לצד "גלריה" שקלו בעבר בקבוצת הארץ להקטין גם את הפורמטים של מוסף הספורט ושל חלק ב' של העיתון ופיילוטים שלהם הודפסו – אולם שני חלקים אלה אוחדו זה מכבר לתוך עמודי החדשות של "הארץ" מטעמים כלכליים של חיסכון בעלויות המערכת.

מוסף הארץ: עיצוב מחודש ומדורים חדשים

לצד "גלריה" החדש גם מוסף הארץ עבר רענון, והוא יופיע מעתה בפורמט מגזין חדש. בקבוצה מכנים את העיצוב החדש "ייחודי, אשר שאינו קיים בארץ במוספי השבת של העיתונים, עם ניחוח בינלאומי ועיצוב חדשני". השינוי הבולט לצד הסגנון העיצובי יהיה הדפסתו של המוסף על נייר איכותי יותר בדומה להדפסה הנהוגה בחו"ל. לצד העיצוב החדש ישיקו במוסף מספר מדורים חדשים.

"העיצוב המחודש של חבילת סוף השבוע יעניק לקוראינו חוויית קריאה נוחה ומזמינה יותר, בפורמט חדשני שמבליט את האיכות הייחודית של הארץ", מסר אלוף בן, העורך הראשי של העיתון, "זאת תוך שמירה על המסורת רבת השנים של העיתון, ודבקות בשליחותו הציבורית ובתכנים האהובים על קוראיו".

המטרה: לחדד את המסר "הארץ - עיתון לאנשים חושבים"

בתוך כך יוצא העיתון בקמפיין תדמיתי, לראשונה זה למעלה מעשור. בקמפיין תוצג שפה שיווקית חדשה אותה בנו בקבוצה עם בית המיתוג "פירמה", והיא תלווה את "הארץ" מעתה והלאה. "מטרת הקמפיין היא לחדד את המסר השיווקי הישן-חדש 'הארץ- לאנשים חושבים', שמטרתו העברת אינפורמציה בדרך אשר תורמת לאתגר מחשבתי ולחשיבה שונה", מוסרים בקבוצת הארץ. הקמפיין, שהיקפו מוערך בכשלושה מליון שקלים, יעלה בעיתונות, בשלטי חוצות, ברדיו האזורי ובפלטפורמות דיגיטל שונות. הקמפיין מושק חודש בלבד לאחר ניתוק היחסים בין קבוצת הפרסום הגדולה בישראל "מקאן אריקסון" והיו"ר אילן שילוח – אשר ליוו את קבוצת "הארץ - דה מרקר" במשך 12 שנים.

אחיה פריד, סמנכ"ל השיווק של קבוצת "הארץ" התייחס לקמפיין החדש: "תפקידו של "הארץ" בזירת התקשורת בישראל הנו לא רק להעביר אינפורמציה אלא לעודד ספקנות, לעמוד בפני הרדידות ולשחרר את המחשבה", מסר פריד. "השפה השיווקית החדשה שבחרנו מייצגת את קווי היסוד האלה, שמלווים את "הארץ" קרוב למאה שנה ומלבישה אותם, לראשונה זה שנים רבות, בלבוש חדש, צבעוני, שמח ואופטימי".

עוד בנושא:
אלוף בן: "עדיין נשמור דברים מיוחדים לדפוס, אבל הדגש יהיה בדיגיטל"
אחרי 3 שנים: גיליון "הארץ של הסופרים" לא ייצא השנה
היסטוריה בשוקן: מוסף "גלריה" יעבור לפורמט טבלואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully