וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזי ברקאי: "חלק מהתקשורת קשרה קשר נגד נתניהו ואינה סובלת אותו"

14.6.2012 / 15:22

ברקאי אמר את הדברים בתכנית "תיק תקשורת" שששודרה הערב, בהתייחס לשאלה מדוע בוחר הזוג נתניהו להתראיין דווקא לתקשורת הזרה; דן מרגלית: "זו עובדה שיש איפה ואיפה"

יח"צ - חד פעמי

(עדכון 17:50)

"בואו נודה על האמת: חלק מהתקשורת קשרה קשר נגד נתניהו ואינה סובלת אותו, אפשר להגיד את זה היום אחרי שלוש שנות קדנציה של ראש הממשלה", אמר היום עיתונאי גלי צה"ל רזי ברקאי. "חלק בגלל העלבויות אישיות, חלק בכלל השקפת עולם. בנימין יכול בצדק להרגיש על ידי חלק מהתקשורת הישראלית רדוף – זה בסדר שהוא הולך לחוץ לארץ ומקבל שם תקשורת אוהדת".

ברקאי אמר את הדברים בתוכנית "תיק תקשורת" שששודרה הערב (חמישי) בערוץ 2 והתייחס לכיכובו של הזוג נתניהו בחודש האחרון בתקשורת הבינלאומית, והחלטתו לשתף פעולה בצורה נרחבת דווקא עם התקשורת הזרה. בתכנית ראיין עמנואל רוזן לצד ברקאי גם את עיתונאי "ישראל היום" דן מרגלית, והשלושה עסקו במניעים העומדים מאחורי ההחלטה.

ברקאי סייג את דבריו בנוגע ליחס התקשורת לבני הזוג נתניהו, בהתייחס לעיתון "ישראל היום", שלגביו אמר כי אין בעייתיות בעבודה העיתונאית של העיתון לגבי דברים שאינם קשורים לנתניהו – אולם במקרה של סיקור ראש הממשלה הסיקור הוא "אוהד מ-א' ועד ת'", אמר ברקאי. "לו 'ישראל היום' היה עושה כתבת פרופיל על אנגלה מרקל הוא היה מכתיר אותה בהכתרות יוצאות מן הכלל ולא היה נכנס לפרובלמטיקה שלה כקנצלרית גרמניה", הוסיף.

מרגלית מצדו טען שיש סיקור מוטה בעיתונות הישראלית לרעת בני הזוג נתניהו, וכדי להדגים את דבריו הביא את היחס לרונית אשכנזי, אשת הרמטכ"ל לשעבר. "אילו שרה נתניהו הייתה מעורבת באיזושהי פרשה מרכזית במדינת ישראל למען ביבי, כפי שרונית אשכנזי מעורבת למען גבי אשכנזי בעלה, העיתונות הייתה משתוללת", אמר מרגלית. "עובדה שיש איפה ואיפה".

"אני מטרה קלה. אם הם לא יכולים לתקוף את בעלי, הם תוקפים אותי"

בחודש שעבר כיכב נתניהו על שער מגזין היוקרתי "טיים". כתבת השער נכתבה על ידי העורך הראשי של המגזין שנתן לה את הכותרת "המלך ביבי". החודש פורסמה כתבת פרופיל נרחבת במגזין האופנה והתרבות הבינלאומי "ואניטי פייר" אשר הביא מובא תחקיר מקיף על נתניהו וראיון עמו, בו אמר "אין שני ביבי. יש את אלה שמתחברים אליי, שמאמינים בי, ואת אלה שלא, וכנראה שיש יותר מהקבוצה הראשונה כי אחרת לא הייתי מגיע לאן שהגעתי".

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, העניקה במקביל ראיון נדיר לעיתון הגרמני "בילד" שפרסם עליה כתבת פרופיל נרחבת במוסף סוף השבוע שלו, שבוע לאחר שפרסם ראיון עם ראש הממשלה. "אני מטרה קלה. אם הם לא יכולים לתקוף את בעלי, הם תוקפים אותי", אמרה לעיתון תחת הכותרת "כמה מאתגר להיות האישה הראשונה של מדינת ישראל".

הראיון המלא ישודר בשידור חוזר בערוץ 23 ב-21.30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully