וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה עתירה נגד שידור "יצאת צדיק", התוכנית תעלה בחודש הבא

25.6.2012 / 10:23

בית המשפט דחה בקשה להוצאת צו זמני נגד קשת למניעת שידור התחקיר הפותח של "יצאת צדיק". בפרק הראשון חשף הכט טכנאי שיניים שביצע פעולות שרק רופא רשאי לעשות

נדחתה בקשה להוצאת צו זמני נגד זכיינית "קשת" למניעת שידור התחקיר הפותח את העונה השלישית של "יצאת צדיק". בפרק הראשון, צוות התכנית תיעד במצלמה נסתרת מנהל מרפאה בטבריה, שהינו אך טכנאי שיניים בהכשרתו (ולא רופא שיניים) עורך בדיקת שיניים בפיה של נערה צעירה ואף ממליץ לה על ביצוע ארבע סתימות בשיניה הבריאות וזאת למרות שהדבר אסור עליו על פי דין ולמרות ששיניה של הנערה לא נזקקו לסתימות כלשהן.

לאחר פניית מערכת התכנית לקבלת תגובה מהאדם שתועד בתחקיר, הוא פנה לבית המשפט בניסיון למנוע את שידור הפרק. לטענת מנהל המרפאה והחברה שהמרפאה בבעלותה, הכתבה נערכה באופן מגמתי ושידורה עלול להסב להם נזק חמור.

בתגובה לבקשה טענה קשת, באמצעות עורכי דינה, יגאל קווה ועוז כהן ממשרד רון גזית רוטנברג ושות', כי מדובר בתחקיר ראוי, אשר מגלה לציבור מידע חשוב בנוגע להתנהלות המרפאה בטבריה.

בית המשפט דחה את הבקשה למתן צו מניעה זמני, קיבל את טענותיה של קשת במלואן וקבע, כי מדובר בתחקיר בעל חשיבות ציבורית רבה. בנוסף, בית המשפט חייב את התובע בתשלום ההוצאות המשפטיות לטובת קשת.

העונה השנייה של "יצאת צדיק" הייתה לאחת מעשר התכניות הנצפות ביותר לשנת 2005 ולשנת 2006 (שודרה בין נובמבר 2005 לפברואר 2006) עם ממוצע של 25.7% ו-570 אלף צופים בממוצע בפרק. כ-2.5 מיליון צופים נחשפו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully