וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה: לא מאשרת לקשת לשדר את "האח הגדול"

28.6.2012 / 20:19

הרשות דחתה את מתן האישור לתוכנית הדגל של הזכיינית בגלל פרשת הכדורים הפסיכיאטריים. לפני חודש דחתה הרשות את לוח השידורים של קשת בגלל צפי לאי עמידה במחויבויות

ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה התכנסה היום (חמישי) על מנת לאשר את לוחות השידורים של קשת ושל ערוץ 10. לוחות השידורים אושרו פרט לתכנית אחת: "האח הגדול", תכנית הדגל של קשת, לא אושרה לעלייה לשידור בשלב זה בעקבות פרשת הכדורים הפסיכיאטריים.

לפני חודש דחתה הוועדה את לוח השידורים של קשת בגלל צפי לאי-עמידה במחויבויות רגולטוריות.

לאחר שינויים שערכה קשת בלוח המתוכנן הוא אושר היום אולם לגבי "האח הגדול" קבעה הוועדה כי יתקיים דיון נוסף, ורק אחריו יוחלט האם לאשר את עליית התכנית לאוויר. כזכור, בימים אלה נערכת בדיקה של פרשת הכדורים הפסיכיאטריים בוועדות שונות שהוקמו ברשות השנייה, במועצת הכבלים והלוויין ובמשרד הבריאות.

לוח השידורים של ערוץ 10 אושר גם הוא עם הסתייגות, זאת "בכפוף לדיון נוסף שיתקיים בחודש אוגוסט, זאת לאור מצבו של הערוץ בו תינתן תמונה עדכנית של יישום לוח השידורים בפועל ע"י הערוץ ובחינת מצב ההפקות", כך לפי הוועדה.

יעקב שחם, יו"ר הוועדה, התייחס לאישור לוח השידורים של ערוץ 10 ומסר: "נהגנו במקרה זה כבית הלל ולא כבית שמאי בהתחשב בנסיבות המיוחדות שהערוץ נמצא בהן. אני סבור כי נמשיך לדרוש מהערוץ להשלים את החוסרים הקיימים בלוח". שחם התייחס גם לפניית הוועדה לשר האוצר יובל שטייניץ בבקשה לסייע בדחיית חובות ערוץ 10 ואמר כי הוא מופתע מכך שהפנייה אליו לא נענתה. "אני מקווה שהתשובה תינתן בהקדם. כל השהייה בעניין פוגעת בסיכויי ההישרדות של ערוץ 10".

הוועדה אישרה היום גם את לוח השידורים של הטלוויזיה החינוכית, זאת לאחר שבדיון הקודם אחת התכניות הכלכליות שלה, "סוגרים חשבון",לא אושרה. לאחר תיקונים שערכה בה החינוכית – אושר לוח השידורים.

תגובת קשת לדברים טרם התקבלה.

עוד בנושא:
פרשת הכדורים בבית האח הגדול: בקרוב המסקנות
בעקבות סערת "האח הגדול": קשת מקימה ועדה לאתיקה בטלוויזיה
הרשות השנייה תבדוק את כל משתתפי האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully