וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי ראשון של ריצ'י האנטר: עודד קרמר ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב במקאן

1.7.2012 / 12:09

קרמר, אשר יחליף את שחר פילר שיסיים את תפקידו לאחר כשנתיים במקאן אריקסון, שימש עד כה מנהל קריאייטיב אסטרטגי במשרד הפרסום אדלר חומסקי

קבוצת מקאן אריקסון הודיעה היום על מינוי חדש בקבוצה, זאת כחודש לאחר מינויו של ריצ'י האנטר למנכ"ל: עודד קרמר ימונה לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב לצידו של איתי גלאון. קרמר יחליף את שחר פילר, אשר ביקש לסיים את תפקידו לאחר כשנתיים במקאן אריקסון.

קרמר, 40, נשוי ואב לשלושה, עסק ב-15 השנים האחרונות במגוון תפקידי כתיבה, עריכה וניהול פיתוח תוכן בעיתונות הכתובה, בטלוויזיה ובעולם הפרסום. בין היתר הוא שימש מנהל פיתוח התוכן של אולפני הרצליה, לקח חלק בפיתוח הגרסאות הישראליות של "הישרדות" ו"היפה והחנון" והיה שותף בפיתוח השעשועון הישראלי המצליח ביותר בעולם כיום "לעוף על המיליון". בתפקידו האחרון שימש קרמר מנהל קריאייטיב אסטרטגי במשרד הפרסום אדלר חומסקי.

ריצ'י הנטר, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון: "עודד הוא איש פרסום המביא עימו ניסיון עשיר ומגוון בתחומים השונים של העשייה הקריאטיבית והבנה עמוקה בענף. איתי ועודד יהיו אחראים על הובלת תחום הקריאייטיב במקאן למחוזות חדשים פורצי דרך עבור לקוחותינו, ואני מאחל לשניהם הצלחה רבה. בהזדמנות זו, ברצוני להודות לשחר, בשם כל ההנהלה והעובדים על העשייה הקריאטיבית המשמעותית עבור לקוחות מרכזיים ומובילים של המשרד במהלך תפקידו, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully