וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרל'ה ברנע יישאר כתב חדשות 2 בוושינגטון שלוש שנים נוספות

3.7.2012 / 11:09

אחרי 4 שנים בתפקיד, בחברת החדשות הוחלט להאריך את שליחותו של ברנע בעיר. שמו של ברנע עלה לאחרונה כמועמד אפשרי לחזרה לכיסא מגיש "אולפן שישי", במקום יאיר לפיד שפרש

שליח חדשות 2 לוושינגטון, אהרל'ה ברנע, יישאר בארצות הברית שלוש שנים נוספות מטעם חברת החדשות – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ברנע אמור היה לסיים את תפקידו בשנה הנוכחית, כאשר בסוף השנה שעברה הוארך חוזהו לשנה נוספת כ"הארכה זמנית". גורם בחברת החדשות אומר כי בניגוד לפרסומים, לפיהם הייתה בחברה כוונה להחליף את ברנע באודי סגל, הוא יישאר בשלב זה כשליח חברת החדשות בארצות הברית למשך שלוש שנים נוספות.

בתקופה האחרונה שרר חוסר בהירות באשר לתקן הכתב בוושינגטון, ובמסגרת קיצוצים נרחבים שאמורים היו להיות מופעלים בחברת החדשות נשקלה גם האפשרות להפסיק ולהחזיק כתב קבוע בעיר, ולהיעזר בשירותיו של כתב על תקן פרילנסר בעלויות נמוכות יותר. כזכור, הקיצוץ השנתי בתקציב חברת החדשות היה נמוך בהיקפו מהתחזיות בענף ועמד על כמיליון שקל, כרבע מהקיצוץ המתוכנן. תקציב חברת החדשות לשנת 2012 עומד על 91 מיליון שקלים.

אהרל'ה ברנע נמנה על חברת החדשות מאז הקמתה. הוא הגיש את "אולפן שישי" במשך כשש שנים עד שפרש בתחילת שנת 2008 והוחלף על ידי יאיר לפיד. באותה שנה עבר לוושינגטון כשליח חדשות 2 לארצות הברית. עם פרישתו של לפיד מחברת החדשות עלה, בין היתר, גם שמו של ברנע שמי שעשוי להחליפו בהגשת "אולפן שישי" ולחזור לכיסא המגיש. עתה צפוי ברנע להישאר בוושינגטון לשלוש שנים נוספות.

את תגובת חברת החדשות לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully