וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר פרחים לכחלון: "אין הבדל בין סגירת ערוץ 10 לבין סגירת חנות פרחים"

4.7.2012 / 16:40

עובדי ערוץ 10 שיגרו פרחים לשר התקשורת, בעקבות דבריו כי אינו מטפל בסוגיית הערוץ, וכי הפיתרון צריך להגיע מבעלי המניות

עובדי ערוץ 10 מחו היום על דברים שנשא השבוע שר התקשורת משה כחלון בפני מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו – ושלחו לו פרחים. השר, שנשאל על ידי המועצה על מצבו של ערוץ 10, סרב להתייחס ואמר: "הנושא לא קשור אלי. זה גוף פרטי שלגבי מצבו הכלכלי יש לשאול את בעלי המניות. הם אחראים על זה בדיוק כמו כל גוף פרטי אחר, למשל חנות פרחים".

בתגובה לדברים אלו החליטו עובדי ערוץ 10 וחדשות 10 לשלוח לשר התקשורת זר פרחים, לו צורף הכיתוב: "עבור שר התקשורת משה כחלון, מ-500 המשפחות המתפרנסות מחנות הפרחים". הזר נשלח למשרדו של השר בירושלים. דוד אוחיון, מנהל משאבי האנוש והתפעול בערוץ, ומי שהיה ממארגני מאבק השטח במשבר שפקד את הערוץ בשנת 2009 מסר היום: "מהדברים של השר אפשר להבין שלדעתו של שר התקשורת והרווחה אין הבדל בין סגירת ערוץ 10 לבין סגירת חנות פרחים".

"רצינו בעצם להגיד שאנחנו מסכימים שאין הבדל בין מקום העבודה של עובד בחנות פרחים לבין מקום עבודה של עובד בשוק התקשורת, ושאנחנו מאמינים שאף ראש רשות מקומית בישראל לא היה נותן לרשת פרחים עירונית להיסגר בגלל בקשה לדחות תשלום של חוב ארנונה", הוסיף אוחיון.

טרם התקבלה תגובת משרד התקשורת לדברים, אולם גורם בלשכת השר אמר לוואלה! ברנז'ה כי "נכון לעכשיו, לא התקבל במשרד התקשורת משלוח הפרחים של ערוץ 10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully