וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את ענת כהן

9.7.2012 / 15:27

עורכת אחראית בזכיינית ערוץ 2 "רשת"

מה בעצם אני עושה? ניהול תוכן, עריכת תוכן, פיתוח תכנים חדשים ב"רשת". בעבודתי במחלקת הפריים טיים, אני לוקחת חלק בתכניות הדגל כגון "המירוץ למיליון", "רוקדים עם כוכבים", The voice ועוד. בימים אלו אני משמשת גם כעורכת אחראית של "מי יפיל את המאסטר". תפקידי מתחלק לתחומים רבים אך פינה חמה בליבי שמורה לחדרי העריכה, לרוב אני משווה את העריכה לכתיבת סיפור, ע"י יצירת הרמונה בין התמונה, התוכן והמוסיקה.

השכלה: את התואר הרשמי שלי התחלתי באוניברסיטת ת"א במדעי הטבע, אותו חתכתי באמצע כי הבנתי שאני לא בתחום הנכון. כחולת טלוויזיה אמיתית התחלתי ללמוד את יסודות התקשורת ומאז שנכנסתי לתעשייה, המורים שלי הם המובילים בתחום ומהם למדתי את העבודה האמיתית.

תפקידים קודמים: התחלתי את דרכי כתחקירנית בערוץ הראשון ומשם המשכתי ועבדתי כעוזרת בימאי ורכזת מערכת בהפקות שונות, ביניהן "משחק מכור", "המקום", "כל שבת שנייה" ו"אסתי, רוזנטל והבחור המסתורי". משם המשכתי לפיתוח תוכן ועריכה של תכניות שונות כמו "הבלוק", "פותחים מסעדה" ועוד.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: הראשון הוא אבי כהן, עורך ובמאי ("חרצופים", "משחק מכור", "מצב האומה"). הוא נתן לי את ההזדמנות המשמעותית הראשונה בתחום, ולימד אותי את יסודות העריכה, הבימוי וחשיבת תוכן. מבחינתי זכיתי במורה הטוב ביותר. השנייה זו מיכל אדלר, עורכת ראשית של הפריים טיים ב"רשת". היא העניקה לי את תפקידי הראשון כעורכת וצירפה אותי לזכיינית. אני מעריכה אותה מאוד גם ברמה המקצועית וכמובן כחברה טובה.

איפה את בעוד 5 שנים? זה תלוי מה יהיה המצב מול איראן.

מה אוכלת לצהריים? מה שהכי קרוב ומגיע הכי מהר.

פרגני למתחרים: מאוד נהניתי לראות את "עבודה ערבית" של "קשת" - משוחק וכתוב מעולה.

ענת כהן. נמרוד סונדרס
ענת כהן/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully