נושאים חמים

למרות הסכם עם ערוץ 10, "פנאי פלוס" שינה את השער: "לא ממנהגנו למכור 'סחורה משומשת'"

במגזין שינו ברגע האחרון את השער בו היו אמורים להתנוסס כוכבי "הישרדות", זאת בשל מחלוקת עם יח"צ הערוץ על חשיפת המרואיינים: "המחוייבות הראשונה שלנו היא לקוראינו"

חדשות מתפרצות לפני כולם הורידו עכשיו הורידו עכשיו להורדת האפליקציה מ-Google Play להורדת אפליקציה מ-AppStore

צופי "הישרדות VIP" שהם במקרה גם קוראי מגזין "פנאי פלוס", יופתעו לראות את תמונתה של אילנית לוי מתנוססת על שער המגזין הקרוב שייצא לדוכנים ביום רביעי. לוואלה! ברנז'ה נודע כי במערכת המגזין שינו את השער ברגע האחרון וצילמו אותו באופן מיוחד ביום שישי, שלא כמנהגם.

בפרק של "הישרדות VIP" ששודר בשבוע שעבר נערכה משימה שהפרס שלה, כפי שהציג אותה מנחה התכנית גיא זוארץ, היא כתבת שער של כוכבי הסדרה במגזין "פנאי פלוס" של השבוע. לצורך הכתבה שנערכה במסגרת שיתוף פעולה בין ערוץ 10 לבין "פנאי פלוס" הוטס לתאילנד צוות של המגזין מבית ידיעות אחרונות וערך עם הזוכים במשימה – נטלי דדון ואיתי שגב – ראיון לצורך הכתבה וצילומים עבור שער המגזין. אולם כאמור, השניים זכו לתמונה קטנה כהפניה משער המגזין בלבד, ובגיליון שירד אמש לדפוס הראיון עמם בעמודים הפנימיים צומצם, כל זאת בניגוד לסיכומים המוקדמים.

הסיבה לשינוי ברגע האחרון היא מחלוקת מול אגף יחסי הציבור של ערוץ 10 אשר תיאמה לאחרונה ראיונות עם דדון ושגב שפורסמו בגופים מתחרים. "סחורה משומשת" – כך כינו היום במגזין את כוכבי סדרת הדגל של הערוץ והסבירו את ההחלטה.

צילומי "הישרדות VIP"והראיון לכתבה נערכו על האי באוגוסט של שנה שעברה, וב"פנאי פלוס" המתינו עם הפרסום עד לאחר מועד השידור של התכנית בשבוע שעבר,כפי שנדרש מהם במסגרת שיתוף הפעולה. אולם, שני ראיונות שפורסמו לאחרונה הפכו את הכתבה שערכו בתאילנד ללא רלוונטית: לפני כשבועיים התפרסם ראיון שער נרחב עם נטלי דדון במוסף "גלריה" של עיתון הארץ, ובסמוך לו התפרסם ראיון עם איתי שגב במגזין סוף השבוע "m" של האתר "מאקו".

במגזין "פנאי פלוס" החליטו שאם כך - כתבת שער לא תהיה, למרות הסיכום המוקדם, והגו את ראיון אילנית לוי החלופי. בתוך המגזין מתפרסמת גרסה מקוצרת בלבד של הראיון ולצדו התמונות שצילם אוהד רומנו – אלה שהוקרנו לצופי הסדרה.

גורם בערוץ 10 אמר היום לוואלה! ברנז'ה ששיתוף הפעולה עם "פנאי פלוס" היה נרחב יותר מאשר כתבה אחת, והוא כלל גם פרויקט של צילומי שלושה שערים שונים לגיליון אחד סמוך להשקת התכנית ושער אחד בגמר התכנית. במגזין הבידור, שם גילו בהפתעה כי הכוכבים כבר תואמו לראיונות אצל מתחריהם, החליטו שלא לכבד את ההסכם. "לפנאי פלוס היה ברור שאחרי שדדון ושגב אמרו כל מה שהיה להם לומר בכלי תקשורת אחרים, הם לא כבר יכולים להיות במרכז הגיליון", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם המעורה בפרטים.

"גם לאייטם פנימי בתוך 'פנאי פלוס' יש עבורנו ערך קידומי שלא יסולא בפז, ואני תמהה על הזלזול המרומז בנוכחות המרשימה בשער המגזין", אומר דובר ערוץ 10 דודו ועקנין בתגובה לשאלה מדוע בוטלה כתבת השער שהובטחה לערוץ. "אנחנו שבעי רצון משיתוף הפעולה עם פנאי פלוס – מגזין הברנז'ה היחיד בישראל", הוסיף.

ממגזין "פנאי פלוס" נמסר בתגובה: "אנחנו לוקחים ברצינות את ההתחייבויות שלנו, ומעריכים מאוד את שיתוף הפעולה הנפלא עם אנשי מחלקת התוכניות של ערוץ 10, וחברת ההפקה של 'הישרדות VIP'. עם זאת, המחויבות הראשונה שלנו היא לקוראינו, וזה לא ממנהגנו למכור להם 'סחורה משומשת' על שער העיתון".