וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ למנכ"לות רדיו ת"א מתחמם: מי קיבל פנייה מהתחנה?

19.7.2012 / 14:59

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בין השמות נמצאים שירה מרגלית, שי גורן ודובר עיריית ת"א לשעבר, הלל פרטוק, אולם המועמד המוביל לתפקיד הוא עורך "מעריב" לשעבר אבי משולם

מתחמם המרוץ לתפקיד מנכ"ל רדיו תל אביב וכבר בימים הקרובים יוחלט על זהות המחליף של דני נישליס, אשר עזב לאחרונה את התפקיד בתום כשנתיים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בתחנה פנו למספר אנשי תקשורת בכירים וניהלו עמם מגעים, וכפי המסתמן כרגע – המועמד המוביל לתפקיד הוא עורך "מעריב" לשעבר אבי משולם, המקיים עם התחנה מגעים מתקדמים.

משולם שימש עורך "מעריב" במשך כעשרה חודשים, עד למינויו של ניר חפץ לעורך העיתון, לאחר עסקת הרכישה של IDB את השליטה בעיתון. למרות הצהרת העיתון כי יישאר בו בתפקיד בכיר – הוא פרש ממנו תוך זמן קצר. בעבר שימש משולם כעורך אתר וואלה!. בשלב זה הוא, כאמור, המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל התחנה.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי בין המועמדים הנוספים שנשקלו לתפקיד היו דובר עריית תל אביב לשעבר הלל פרטוק, אשר שימש חודש וחצי גם דובר משטרת ישראל, וכן סמנכ"ל התוכן של זכיינית ערוץ 2 רשת לשעבר, שירה מרגלית, אשר קיבלה פנייה מהנהלת הרדיו אולם סירבה לתפקיד. מרגלית מגישה יחד עם אביה, העיתונאי דן מרגלית, תכנית שבועית ברדיו.

מועמדים פוטנציאלים נוספים לתפקיד היו מועמדת פנימית, אודליה ספרן, המשמשת סמנכ"לית השיווק והמכירות של הרדיו. כמו כן נוהלו מגעים עם כן שי גורן, לשעבר המשנה למנכ"ל מקאן אריקסון המשמש כיום כשותף במשרד הפרסום THE BOX AD. גורן הוא בעלה של טלי גורן, סמנכ"ל הרגולציה של זכיינית ערוץ 2 קשת.

כל האישים המוזכרים בידיעה סרבו להתייחס לידיעה, למעט הלל פרטוק, אשר את תגובתו לא ניתן היה להשיג. מרדיו תל אביב נמסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully