וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהחדשות ליציע: אבי ברזילי יערוך את "יציע העיתונות" בערוץ הספורט

22.7.2012 / 12:42

ברזילי, בעברו עורך "עובדה" ו"אולפן שישי", יחליף בתפקידו את אסף כשר אשר עבר לשמש כעורך "חדשות הבידור" בערוץ הבידור הישראלי

אבי ברזילי מונה לתפקיד עורך "יציע העיתונות" בערוץ הספורט. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, עורך התכנית אסף כשר עבר לשמש כעורך "חדשות הבידור" בערוץ הבידור הישראלי במקום מיטל אלון-אוליניק. כעת יחליף את כשר אבי ברזילי, אשר שימש בעבר במשך כשנתיים כעורך הראשי של "חדשות הספורט".

ברזילי, בן 58, שימש בשנים האחרונות כמנהל המקצועי של ספורט5 קולג' – המכללה לתקשורת ספורט של ערוץ הספורט ומכללת וינגייט והוא יישאר בתפקידו זה. בעבר, כיהן ברזילי בשורה ארוכה של תפקידים בתקשורת הארצית, בהם כעורך התוכניות "עובדה" ו"אולפן שישי" בחדשות 2, מנהל חברת החדשות של ערוץ 10 ומנהל מחלקת האקטואליה של גלי צה"ל.

"יציע העיתונות" תחזור לשידור בספורט5+ בעוד חודש. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, לצוות הפרשנים של התכנית יצטרף כדורגלן העבר אייל ברקוביץ'.

אבי ברזילי מסר: "ברצוני להודות לתומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט, על האמון שנתן בי. אני רואה בעריכת תוכנית הדגל של עיתונות הספורט בארץ שיא נוסף בקריירת העריכה שלי בת 35 השנים בתקשורת הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully