וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלכליסט תקף את דה מרקר בפייסבוק, וחטף מהגולשים

22.7.2012 / 23:13

המאבק בין העיתונים גלש הערב לרשת, שם תקף כלכליסט את המתחרה. עורכת המדיה החברתית בדה מרקר: ”אז איך באמת מנהלים עמוד פייסבוק של עיתון רציני? בטוח לא ככה”

המלחמה האגרסיבית המתנהלת בזירת העיתונים הכלכליים עולה מדרגה, שעה שהעיתון מבית "ידיעות אחרונות" פרסם הערב (ראשון) סטטוס בעמוד הפייסבוק, ובו עלב במתחרה מבית קבוצת שוקן, דה-מרקר, במילים חריפות וכינה אותו "צבוע ופתטי". לעמוד, אחריו עוקבים יותר מ-67 אלף איש, הועלתה התייחסות לכתבה שפרסם היום דה-מרקר ועסקה בהפרה של כלכליסט את האמברגו שהטיל לפני שבועיים בנק ישראל על פרסום דו"ח ביניים של הצוות לבחינת התחרותיות בבנקים.

"למרקר היה היום סוף-סוף סקופ: כלכליסט הפר 'אמברגו' של בנק ישראל! אוי ואבוי, אבוי ואוי. לפעמים הפשקוויל מצחיק אותנו", נכתב בסטטוס של העיתון הכלכלי, שם הוסיפו: " היום הצביעות הפתטית שלו מילאה אותנו ברחמים".

הפרסום בדה-מרקר היה למעשה פולו-אפ, לפרסומי ההודעה לתקשורת שהוציא דובר בנק ישראל ד"ר יוסי סעדון בשבוע שעבר ובה תקף את כלכליסט על הצעד. אתמול דווח בדה-מרקר על תלונתו נגד כלכליסט למועצת העיתונות בה כתב: "לטעמי, העיתון הפר את כללי האתיקה האמורים ביחס לפרסום של הדו"ח בניגוד להסכמה לפרסמו החל ממועד מסוים".

הסטטוס של כלכליסט גרר כצפוי תגובות גולשים רבות, חלקן לועגות לאופיו "הצהוב". גולשת אחת כתבה: "התגובה הזו הרבה יותר פתטית מהמעשה המקורי", ואילו אחרת הוסיפה: "מאוד מביך, לא יודע מי כתב את הפוסט הזה ומי אישר אותו, אבל אני בטוח שהעורך של העיתון לא היה מאשר דבר כזה בחיים, זה בטוח לא עיתונאות".

גם בדה מרקר כצפוי, לא התרשמו במיוחד מהתגובה הבלתי שגרתית של המתחרה, ובמייל פנימי שהופץ בין העורכים כתבה האחראית על המדיה החברתית בעיתון: "אז איך באמת מנהלים עמוד פייסבוק של עיתון רציני? בטוח לא ככה". תכתובות נוספות הועברו במהלך הערב בין עורכי העיתון שביקרו את המהלך הפומבי.

טרם התקבלה תגובת כלכליסט לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully