וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את רועי דלמדיגו

24.7.2012 / 12:04

עורך מוסיקה ראשי ברדיו תל אביב 102fm ויועץ מוסיקלי בתוכנית הטלוויזיה The voice (צילום: בן קלמר)

גיל: 23

מה בעצם אני עושה? אחראי על המוסיקה ברדיו תל אביב, יחד עם עורך המוסיקה המוכשר אור נתן. הרצועות הבולטות בהן אני עורך את המוסיקה הן "תוכנית הבוקר של ישראל" עם סלוצקי ודומינגז, "Marks & the City" עם הדר מרקס, "זורמות" עם שני נחשוני ועדי שילון, רצועות ותוכניות סופ"ש למיניהן ועוד. בנוסף, אני אחראי על ישיבות הפלייליסט השבועיות, בהן מחליטים אילו שירים חדשים ישולבו ברצועות המוסיקה של התחנה.

ב-The voice אני משמש כיועץ מוסיקלי, בפעם השנייה, אחרי עונה ראשונה מוצלחת מאד לתוכנית, שם אני מלווה את התהליך משלב האודישנים. במסגרת התפקיד אני אחראי על מאגר השירים למתמודדים – יחד עם צוות ההפקה עוזר למנטורים לבחור ולהתאים את השירים הטובים ביותר לזמרים, אחרי שכל מנטור בונה לעצמו את הנבחרת. בנוסף, אני אחראי על כל המוסיקה ששומעים ברקע במהלך כל פרקי האודישנים, הדו-קרבים וההופעות החיות. זה החלק הכי כיפי בעבודה.

השכלה: מיד אחרי השירות הצבאי נכנסתי לכל ענייני הרדיו והטלוויזיה. עוד לא מצאתי את הזמן ללימודים, אבל גם זה יגיע בקרוב.

תפקידים קודמים: עורך מוסיקה בגל"צ ובגלגלצ במשך שלוש שנים במסגרת השירות הצבאי, יועץ מוסיקלי בתוכניות טלוויזיה כמו "רוקדים עם כוכבים" ו"מאסטר שף".

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: השירות בגלי צה"ל הוא כמובן זה שכיוון לי את מסלול החיים, והוביל אותי לאיפה שאני נמצא היום. אני חייב להודות לדלית עופר מנהלת גלגלצ ולאור צלקובניק המנהל המוסיקלי של התחנה - אפשר להגיד שהם אלו שלימדו אותי מה שאני יודע היום על עריכה מוסיקלית ברדיו.

איפה אתה בעוד 5 שנים? שאלה קשה. מאד. אני מרגיש שאני עוד בתחילת דרכי. מקווה מאד להמשיך בתחום כי בינתיים זה עושה אותי מאושר. רוצה להתפתח גם לכיוונים אחרים של עשייה, ענייני תוכן למשל. מה שבטוח זה שאת המוסיקה אני לא אעזוב.

מה אוכל לצהריים? חייב לפרגן לשניצל ולפסטה של אמא.

פרגן למתחרים: אחרי שכבר פירגנתי לגלגלצ (למרות כל הביקורות, תחנה מגוונת מוסיקלית וכל כך מקצועית) אני אציין את "אקו 99fm" שבתקופה האחרונה נותנת פייט רציני בקרב התחנות האיזוריות.

רועי דלמדיגו. בן קלמר
רועי דלמדיגו/בן קלמר
  • עוד באותו נושא:
  • רדיו 102

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully