וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי משולם מונה למנכ"ל רדיו תל אביב

24.7.2012 / 16:15

משולם מחליף את דני נישליס שיכהן מעתה כיו”ר דירקטוריון התחנה ויוביל את הפעילות הקבוצתית של תחנות ”רדיו ישראל”. משולם: ”רדיו תל אביב הוא חלום ישן שלי”

אבי משולם מונה היום (שלישי) לתפקיד מנכ"ל רדיו תל אביב. הוא יכנס לתפקידו בתחילת אוגוסט. בחודשים האחרונים ערך דירקטוריון רדיו תל אביב שיחות עם כמה דמויות מובילות בתקשורת הישראלית והחליט לבסוף לבחור במשולם.

כזכור, בשבוע שעבר דווח בוואלה! ברנז'ה כי בין האנשים שקיבלו פנייה מתחנת הרדיו להציע מועמדותם לתפקיד נמצאו מלבד משולם גם שירה מרגלית, שי גורן ודובר עיריית ת"א לשעבר, הלל פרטוק. מועמדת פוטנציאלית נוספת לתפקיד היתה פנימית, אודליה ספרן, המשמשת סמנכ"לית השיווק והמכירות של הרדיו - שסירבה להצעה.

משולם (35) היה בעבר העורך הראשי של מעריב ולפני כן העורך הראשי של וואלה!. מאחוריו יותר מ-17 שנות ניסיון רדיופוני, לאחר שאת שירותו הצבאי עשה ככתב חדשות בגלי צה?ל ובהמשך שימש כמגיש ועורך בקול ישראל. הוא גם מרצה בחוג לתקשורת במרכז הבינתחומי בהרצליה מאז הקמתו.

המנכ?ל היוצא, דני נישליס המחזיק גם בבעלות על התחנה, יכהן מעתה כיו"ר דירקטוריון הרדיו וימשיך להוביל את הפעילות הקבוצתית של תחנות רדיו ישראל. בעלים נוספים של רדיו תל אביב, הוא צביקה שלום, אחיו של השר סילבן שלום. בין השאר יזם נישליס את תכנית הבוקר עם סלוצקי ודומינגז, גייס את הדר מרקס, העביר את תכנית הספורט לאופירה אסייג ואייל ברקוביץ והקים מערך חדשות ארצי עם ynet. בתקופתו עזב רדיו תל אביב את המתקן הישן בנמל תל אביב ועבר למתקן ברמת החי?ל, נוספו טלנטים רבים כשי גולדן, נחמה דואק, דן ושירה מרגלית. כמו כן לירן אלטמן-כדורי מונה לסמנכ?ל תוכן והמערכת כולה התייצבה.

אבי משולם אמר: "רדיו תל אביב הוא חלום ישן שלי. אני מודה לדירקטוריון על האמון ונחוש להצעיד את הרדיו, יחד עם צוות העובדים המצוין, להישגים ולהתמודדות מול האתגרים המורכבים בשוק התקשורת הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully