וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביטול מהדורת מבט בשבוע הבא - ניסיון לקדם את ערוץ 33 על חשבוננו"

25.7.2012 / 21:30

ההחלטה שלא לשדר את "מבט" במשך שלושה ימים בשל שידורי האולימפיאדה מעוררת כעס בקרב עובדי חטיבת החדשות: "הרי מי צופה בערוץ 33? אחוזי הרייטינג שם אפסיים"

מהדורת "מבט" של הערוץ הראשון לא תשודר בערוץ במשך שלושה ימים בשבוע הבא, לראשונה מאז עלייתה לשידור. מודעה שנתלתה בדסק החדשות של הערוץ בירושלים, בישרה לעובדים כי בשל שידורי האולימפיאדה הוחלט על ביטול השידור בערוץ הראשון, ובמקומו תשודר מהדורת "מבט" בימים שני, שלישי ורביעי בערוץ 33 בלבד.

ההחלטה שלא לשדר את "מבט" בערוץ הראשון מעוררת כעס בקרב עובדי חטיבת החדשות, הטוענים כי ההחלטה תביא לפגיעה במהדורה, אשר מאז עברה לרצועת השידור החדשה חוותה ירידה באחוזי הצפייה. "מדובר בהחלטה שמעולם לא נעשתה כדוגמתה, זה פשוט מקומם", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם בערוץ הראשון. "הרי מי צופה בערוץ 33? אחוזי הרייטינג שם אפסיים. שלושה ימים בלי המהדורה יבריחו צופים מרצועת החדשות המרכזית של הערוץ הראשון, בדיוק בתקופה שאותה צריכים לנצל כדי לחזק אותה".

ערוץ 33 הושק מחדש לפני מספר חודשים כ"ערוץ החדשות והתרבות". על ניהולו הופקד זליג רבינוביץ', עוזרו הבכיר של מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם, המחזיק בתפקידים ניהוליים נוספים ברשות השידור ושוהה בימים אלה בלונדון במסגרת שידורי האולימפיאדה. עובדי הערוץ הראשון הביעו התנגדות לניסיונות ההנהלה לחזק את הערוץ, וכפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה - ועד עיתונות הפקה של הערות הראשון הורה לעובדי הערוץ שלא לשתף פעולה עם ההנהלה בכל נושא הקשור בפעילות לקידום ערוץ החדשות החדש.

עובד בערוץ הראשון אמר הערב כי ההחלטה להזיז את "מבט" לערוץ 33 היא ניסיון לקדם את ערוץ 33 על חשבון הערוץ הראשון. טענות דומות נשמעו כבר עם השקת הערוץ, אז טענו העובדים כי מקור המימון לערוץ 33 הוא קיצוץ של 20% במשכורות העובדים וקיצוץ ביום עבודה של אנשי החדשות.

מרשות השידור נמסר בתגובה, כי ההחלטה על העברת "מבט" לערוץ 33 נובעת מלוחות הזמנים של המשחקים האולימפיים, אשר משחקים מרכזיים בהם המועברים בשידור ישיר מתקיימים במקביל לרצועת השידור של "מבט". עוד נמסר כי "מדובר ביישום החלטת ועדת התוכן של מליאת רשות השידור שאישרה את לוח השידורים של הערוץ הראשון בתקופת המשחקים האולימפיים לונדון 2012".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully