וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ גפני נגד ערוץ 10: "מסיתים מקצועיים"

26.7.2012 / 16:48

יו"ר ועדת הכספים זועם על כתבתו של דב גילהר ששודרה אמש במהדורת החדשות של הערוץ והציגה תלמידי ישיבות המתחמקים מגיוס לצה"ל: "הם יודעים שזה רק בתקשורת החילונית"

יו"ר ועדת הכספים של הכנסת, חבר הכנסת משה גפני (יהדות התורה) תקף היום בחריפות את ערוץ 10 ואנשיו וכינה אותם "מסיתים מקצועיים" – זאת בעקבות כתבת תחקיר ששודרה אמש במהדורת החדשות של הערוץ והציגה תלמידי ישיבות המתחמקים מגיוס לצה"ל ועובדים ב"שחור" תוך לימודי תורה פיקטיביים. הרישום הפיקטיבי של תלמידי ישיבות, כך לפי התחקיר, מעניק להן תקציב מטעם המדינה ופוטר את התלמידים מגיוס לצה"ל – במה שהוצג כתופעה רווחת במגזר החרדי.

את התחקיר ערך דב גילהר, ובמסגרתו זימנו אנשי חדשות 10 צעירים חרדים לראיון עבודה מדומה. בתחקיר, אשר פתח את המהדורה המרכזית, נאמר כי מתוך עשרה צעירים שזומנו – תשעה מהם "גם יונקים מהקופה הציבורית, גם עובדים עליה מהצד, שמים פס על המדינה והצבא. הכל פרוץ והכל הפקר", נאמר בכתבה.

חבר הכנסת משה גפני התבקש להתייחס לתחקיר בראיון שהעניק היום לתחנת הרדיו החרדי "קול ברמה", ובו שלל גפני את תוצאות התחקיר של הערוץ. "להוציא עם פינצטה דברים מהסוג הזה זה שייך למסיתים מקצועיים, והם יודעים שזה רק בתקשורת החילונית", אמר גפני.

"כל אחד מאתנו יכול לעשות תחקיר של העלמות מס של בעלי מקצוע, בלי שום בעיה, לשים מצלמות נסתרות ולראות שתשעה מכל עשרה מעלימים מס בישראל. זה סתם דיבורי סרק".

מערוץ 10 נמסר: "הכתבה מדברת בעד עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully