וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלוש" האמריקאית בוטלה אחרי שני פרקים בלבד

1.8.2012 / 7:51

הגרסה האמריקאית לריאליטי ההיכרויות של קשת ששודרה ברשת CBS זכתה לרייטינג נמוך במיוחד וירדה מהאוויר אחרי שני פרקים בלבד

לעומת ההצלחה המקומית של סדרת הריאליטי "שלוש" של זכיינית ערוץ 2 קשת, בחו"ל היא התגלתה ככישלון צורם. רשת CBS האמריקאית ביטלה את הסדרה לאחר שני פרקים בלבד לאחר שהציגה נתוני רייטינג נמוכים במיוחד. הגרסה האמריקאית של "שלוש" הופקה בשיתוף זכיינית ערוץ 2 קשת וחברת ההפקות "Magical Elves" והבמאי כריס קולומבוס.

הסדרה עלתה לשידור ביום חמישי האחרון בארצות הברית וקבעה בפרק הכורה שלה שיא רייטינג שלילי לרשת המצליחה. פרק הפתיחה של הסדרה קיבל את נתון הרייטינג הנמוך ביותר להשקה של סדרה אי פעם ברשת - 0.8% צפייה שהם 2.4 מיליון צופים. הפרק השני ששודר השבוע ביום השידורים הקבוע של התכנית, יום ראשון, קיבל נתון נמוך אפילו יותר של 0.5% - צניחה של יותר משליש מהצופים בפרק ההשקה, למרות הובלה חזקה אליו של הריאליטי "האח הגדול" ששודר ברשת לפניו. לפי הנתונים המתפרסמים בארצות הברית בפרק השני של "שלוש" צפו 1.8 מיליון צופים בלבד, מספר מזערי בעבור רשת הטלוויזיה מהגדולות בארצות הברית, המשדרת תכניות ריאליטי מובילות כמו "הישרדות", "המירוץ למיליון" ו"האח הגדול".

יצוין כי בתקופה זו הרייטינג הכולל של הרשת נמוך מהממוצע עקב שידורי המשחקים האולימפיים ברשת המתחרה NBC, אך ברשת החליטו להוריד את התוכנית מהאוויר כבר בשלב המוקדם הזה. במקום "שלוש" תשדר CBS שידורים חוזרים עד לחזרתה של התוכנית "האשה הטובה" בספטמבר.

"שלוש" בארה"ב: אפילו יותר סכריני מהמקור הישראלי

כך זה נראה בארה"ב:

  • עוד באותו נושא:
  • שלוש
  • cbs
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully