וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת "סדר יום": הפגנה גם הבוקר בתל אביב

2.8.2012 / 10:42

למרות הצהרת ארגון העיתונאים אתמול, כי הוא מביע תמיכה באופן רשמי בעובדי קול ישראל ובמפגינים – לא הגיעו הבוקר בכירים המזוהים איתו להביע תמיכה במקום

נמשכת המחאה מול אולפני קול ישראל בתל אביב, וגם הבוקר (חמישי) התאספו עיתונאים ופעילים חברתיים מול מתחם רשות השידור ברחוב קלמן מגן, למשמרת מחאה נגד התערבות הנהלת רשות השידור במתכונת ההגשה של התכנית "סדר יום" במטרה "לאזן" אותה.

למרות הצהרת ארגון העיתונאים אתמול, כי הוא מביע תמיכה באופן רשמי בעובדי קול ישראל ובמפגינים – לא השתתפו חברי הארגון בו והאנשים המובילים אותו במשמרת המחאה הבוקר. אחד מהמשתתפים במחאה הבוקר אמר לוואלה! ברנז'ה, כי למרות ההצהרה מאתמול, לא הייתה ציפייה בקרב המשתתפים להתייצבות משמעותית של אנשי הארגון. אחרים הביעו תקווה כי הם יצטרפו בשבוע הבא. בין הנוכחים במקום הבוקר היה גם עודד קרמר, סמנכ"ל קריאייטיב במקאן-אריקסון, אשר עסק שנים רבות בפיתוח תוכן בעיתונות ובטלוויזיה.

אמש פרסם "תא העיתונאיות" גילוי דעת ובו מחאה על התנהלות רשות השידור, ומה שכונה על ידן "סתימת פיות והפחדה", והן ביקשו להביע תמיכה בעיתונאיות רשות השידור. "בחודש נובמבר הודחה קרן נויבך מהגשת "מבט שני" בערוץ הראשון בטענה כי 'אינה עוברת מסך', עורכות ומפיקות התוכנית נקראו לשימוע שלפני פיטורין. קרן נויבך ומיקי שושן (עורכת "הבוקר הזה" שהושעתה לאחרונה מעבודתה, ד.א.) הן עיתונאיות ותיקות, מקצועיות ומוערכות מאוד ותוכניתה היא מהבולטות והפופולאריות בקול ישראל".

בתא העיתונאיות גינו את מה שכינו החדרה של "עמדות פוליטיות אשר עומדות בקנה אחד ותיאום עם לשכת ראש הממשלה, הבוחשת באופן מסוכן בשידור הציבורי ובעבודתן של העיתונאיות".

אתמול התקיימה ישיבה של הוועד המנהל של רשות השידור, בסיומה הורה יו"ר הרשות אמיר גילת למבקרת הפנים של הרשות לבחון את הסוגיה ואת התנהלות הגורמים הרלוונטיים סביב שיבוץ מגיש אורח בתכנית "סדר יום" ברשת ב', כמו גם את תהליך קבלת ההחלטות ואת אופן בחירת המגיש האורח. מליאת רשות השידור צפויה להתכנס בשבוע הבא ולדון גם היא בפרשה ובהשלכותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully