וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הארץ מכנסים דיון חירום: "תחושה כי העיתון עומד בפני גל פיטורים נוסף"

7.8.2012 / 15:27

גורם בעיתון: "התוצאה של מהפכת הדיגיטל היא שרבים יפוטרו – ואלה שיישארו יעבדו יותר קשה בשביל אותה משכורת או פחות". בחודש האחרון פנו העובדים גם למשרד התמ"ת

קצת יותר מחודש של שקט תעשייתי בין הנהלת קבוצת "הארץ" לבין העובדים – ומחר (רביעי) יתכנסו העובדים שוב לכנס חירום על גג בניין העיתון, כנס הצפוי להיות לא פחות סוער מקודמו שנערך בבית סוקולוב. "הקיצוצים האחרונים היו רק פרומו לקיצוץ הגדול", אמרו אז העובדים, ובחודש האחרון הם נערכו לקראת צעדים ארגוניים ורעננו את הכרזתם על סכסוך כאשר פנו באחרונה לממונה של הסכמי עבודה במחוז תל אביב של משרד התמ"ת.

גורמים ב"הארץ" אומרים היום לוואלה! ברנז'ה כי בקרב העובדים קיימת תחושה כי העיתון עומד בפני גל פיטורים נוסף שיהיה נרחב אף יותר מקודמו, ולאחריו יושלם המעבר מהפרינט לדיגיטל עליו עמלה הקבוצה בחודשים האחרונים ומקום העבודה שלהם ישנה את פניו לחלוטין. אומר אחד מעובדי העיתון. "התוצאה היא שרבים יפוטרו – ואלה שיישארו יעבדו יותר קשה בשביל אותה משכורת או פחות".

העובדים שיגיעו לכינוס מחר יקבלו עדכון מאנשי ועד העובדים בדבר הסכמות אחרונות אליהן הגיעו עם הנהלת העיתון והאופציות העומדות בפניהם ביחד ולחוד – מה האפשרויות במקרה של זימון לשימוע או פיטורים, ומה האפשרות העומדות בפניהם במסגרת סכסוך העבודה. עם חידוש הפנייה למשרד התמ"ת, כאמור, עומדת בפני העובדים גם האפשרות להכריז על עיצומים לרבות השבתת העיתון והאתר שכן תקופת ההמתנה הסתיימה. בוועד העובדים צפויים לקיים מחר התייעצות עם העובדים, אשר לאחריה יוחלט כיצד לנהוג הלאה.

תגובת הארץ לדברים טרם התקבלה.

עוד בנושא:
"אנחנו לא אתר אינטרנט עם עיתון קטן, אלא אתר עם מהדורת פרינט"
שלושה גיליונות בלבד לאחר ההשקה: שינויים נוספים צפויים במוסף הארץ
גל הצמצומים ב"הארץ": גם כתב הספורט משה הרוש זומן לשימוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully