וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את רועי לטקה

9.8.2012 / 11:00

עורך אתר ניוזגיק (צילום: נמרוד סונדרס)

גיל: 28

מה בעצם אני עושה? מתעורר מידי בוקר אל תוך תיבת המיילים שלי ומשם ממשיך לקריאה אינטנסיבית של תכנים טכנולוגים שפורסמו באתרים שונים בעולם עד הרגע בו אני חוזר לישון. בין לבין אני נפגש עם יזמים מעניינים במיוחד ובוחן בכל רגע נתון מה מכל המידע שנחשפתי אליו מעניין ומסקרן מספיק גם את הקוראים שלנו.

בניגוד למערכות התקשורת המסורתיות, בניוזגיק חופש הכתיבה גדול הרבה יותר ואנחנו מרשים לעצמנו להתבטא באופן הרבה פחות דיפלומטי - אני מאוד אוהב את זה. התחומים שאנחנו מכסים רלוונטים לקוראים בעלי רקע טכנולוגי והכתיבה היא בגובה העיניים לקהל שמבין את הטרימינולוגיה הבסיסית. אנחנו חלק מקהילת הסטארטאפים המקומית, יושבים בתוך חממה ומשתדלים להעניק במה ליזמים ומיזמים ישראלים. בחלק לא קטן מהמקרים החשיפה הזו עוזרת להם לזכות בחשיפה בינלאומית ואין טפיחה טובה יותר על האגו משיחת טלפון מחו"ל הנוגעת ליזם או מיזם שכתבנו עליהם.

השכלה: בוגר תואר ראשון ושני בקרימינולוגיה.

תפקידים קודמים: מרצה באוניברסיטת חיפה, כתב בדסק הטכנולוגיה של נענע10.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: הבלוג שלי, שפתחתי לפני קרוב לחמש שנים אחרי שהצד הגיקי והנסתר שלי חיפש מקום לפורקן. הבמה הקטנה שיצרתי ונהנתי לכתוב בה צברה תאוצה וזכיתי למספר פניות מעורכים שונים בתעשייה. באותה תקופה לא ממש חשבתי להפוך את התחביב לעיסוק, אבל הענקתי לזה הזדמנות, ומשם האהבה הגדולה שלי הפכה גם לתחום העיסוק.

איפה אתה בעוד 5 שנים? אם מחירן של טיסות הסחר לירח ירדו ב-98%, אז כנראה שבצד האפל שלו.

מה אוכל לצהריים? זה נע בין ג'אנק פוד טהור למוזלי, אין באמצע.

פרגן למתחרים: אני נהנה לקרוא לעיתים כתבות תחקיר של דה מרקר וכלכליסט וחושב שיש שם אנשים מאוד מוכשרים שעושים עבודה מצויינת. אף על פי כן, רוב הקריאה שלי מבוססת על אתרי תוכן באנגלית. לפחות בתחום הטכנולוגי, החדשות האמיתיות מגיעות במרבית המקרים מעבר לים, למרות שקהילת הסטארטאפים הישראלית מניעה חלק גדול מהתהליכים הגלובלים.

רועי לטקה. נמרוד סונדרס
רועי לטקה/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully