וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב המשפט של כלכליסט מארק שון פורש: ישמש כדובר הרשות להגבלים עסקיים

19.8.2012 / 19:55

תפקיד דובר הרשות הוצע במכרז, ולאחר הזכייה בו הודיע שון למערכת העיתון על עזיבתו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. כחלק מגל הקיצוצים בקבוצת ידיעות, לא צפוי להתמנות לו מחליף

כתב המשפט של כלכליסט, מארק שון, ישמש בתפקיד דובר רשות ההגבלים העסקיים – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. תפקיד דובר הרשות הוצע במכרז, ולאחר הזכייה בו הודיע שון למערכת העיתון על עזיבתו. שון, עו"ד במקצועו, משמש ככתב משפט בעיתון הכלכלי מאז יוני 2008. הוא צפוי להתחיל בתפקיד הדובר בתום תקופת החגים.

מארק שון הוא כתב המשפט השני של כלכליסט שעוזב השנה לטובת תפקיד דוברות. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בתחילת השנה עזב את העיתון עו"ד איתי הר-אור ועבר לשמש בתפקיד דובר לשכת עורכי הדין בתום ארבע שנים ככתב העיתון. כמו להר-אור, גם למארק שון לא צפוי להתמנות בשלב זה מחליף במערכת העיתון – הנמצא בימים אלה, כבכל מערכות קבוצת ידיעות אחרונות, בהליך קיצוצים. כעת יוותרו בעיתון שלושה כתבים המסקרים את תחום המשפט: ענת רואה, משה גורלי ויצחק דנון.

בתחילת החודש מונתה רותי לוי לתפקיד כתבת התקשורת והטלקום של העיתון במקום גילעד נס שעזב. לוי שימשה עד לאחרונה ככתבת הצרכנות של דה-מרקר.

מכלכליסט נמסר בתגובה: "אנו מודים לשון על תרומתו לעיתון, ומאחלים לו בהצלחה בתפקידו החדש". מארק שון מסר בתגובה: "אני נרגש מאוד לקראת האתגרים שצפויים לי ברשות להגבלים ומודה מקרב לב לכלכליסט על ארבע שנים נהדרות ומלאות סיפוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully