וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבת הספורט של גל"צ טליה סלנט מצטרפת לערוץ הספורט

20.8.2012 / 12:01

סלנט, שמסיימת את שירותה הצבאי בימים אלו, תצטרף לדסק החדשות של הערוץ הכולל שתי מהדורות יומיות של "חדשות הספורט", מבזקי חדשות וכן את אתר ערוץ הספורט

טליה סלנט, כתבת הספורט של גלי צה"ל, מצטרפת לערוץ הספורט. סלנט, שמסיימת בימים אלו את שירותה הצבאי בתחנה, תצטרף לדסק החדשות של הערוץ, מיד עם תום השירות הצבאי. הכתבת בת ה-20, תצטרף לדסק הכדורגל של חדשות הספורט, ותסקר ענפים נוספים במקביל.

את שירותה הצבאי בגלי צה"ל החלה סלנט בתור כתבת הבריאות של התחנה, ולאחר מכן עברה לשמש ככתבת הספורט, תפקיד אותו היא מסיימת כעת. היא תצטרף לדסק החדשות של ערוץ הספורט הכולל שתי מהדורות יומיות של "חדשות הספורט", מבזקי חדשות בתוכניות הערוץ וכן את אתר ערוץ הספורט – sport5.co.il.

סלנט מצטרפת לערוץ עם פתיחת עונת הכדורגל בישראל ובאירופה. ערוץ הספורט מלווה את הכדורגל בישראל עם תוכנית סיכום המחזור – "שער השבת", ושידורי גביע המדינה, גביע הטוטו, הליגה הלאומית וליגת העל לנוער, במקביל לדיווחים שוטפים בפלטפורמות שברשותו. בימים אלו חוזרות לערוץ גם הליגות הבכירות בעולם – ליגת האלופות, הליגה הספרדית והליגה האיטלקית.

העורכת הראשית של "חדשות הספורט", מורן ברק, מסרה: " טליה סלנט הינה כתבת ספורט צעירה ומבטיחה, שהוכיחה את יכולותיה בשירותה הצבאי בגלי צה"ל. אנו בטוחים כי היא תהווה תוספת כוח איכותית ומקצועית לערוץ הספורט ככלל ולחדשות הספורט בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully