וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את טטיאנה בדנין

26.8.2012 / 13:28

סגנית מנהלת ערוץ הלייף סטייל "סטיל" בשפה הרוסית (צילום: נמרוד סונדרס)

גיל: אם כבר התחלתם עם זה, למרות שזה ממש לא מנומס, גילה של האישה מתחלק, כמו כל דבר, לשלושה חלקים: ילדות, נעורים ו"את נראית נהדר!!". אני נמצאת בחלק השלישי.

מה בעצם אני עושה? ניהול רכש תכניות ברוסית , שיבוץ פללייסט, החלטה על מועדי עליה של תכניות, עבודה עם פרומו, אחראית על הפקות מקור עתידיות, קשר עם הרחוב הרוסי. אני עושה את מה שאני אוהבת: אני אוהבת דברים יפים הקשורים לחיינו באופן ישיר ושנוצרו בכשרון וטעם. עכשיו נפלה בחלקי הזכות לחלוק עם הצופים את הדברים שאני אוהבת ולהביא להם את התכניות המעניינות ביותר, המגרות ביותר את החושים והמעוררות טעם לחיים. ואני בטוחה שהערוץ החדש יגרום הנאה רבה לצופים בתכניות האיכות שנביא ונפיק.

השכלה: האוניברסיטה הממלכתית לתרבות ואמנויות במקצוע בימוי, קורסים גבוהים ברוסיה לבימוי טלוויזיה ברוסיה, וקורס השתלמות לבמאים בבית צבי.

תפקידים קודמים: מפיקת תכנית הבידור 7:40 בערוץ 9, מפיקת תכנית התרבות " פארק תרבות" בערוץ ראדוגה, עורכת התוכן של תכנית בידור "ארמונות באויר" בטלוויזיה חינוכית

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: מרכז קליטה לאמנים עולים נתן לי תקציב להפקת תכנית. הגעתי למפיק צפריר קוחנובסקי שהתעניין בעליה הרוסית עם הצעה להפיק את התכנית בטלויזיה החינוכית, הוא הסכים, כך נוצר הקשר ומשם נסללה דרכי לעבודה בתחום.

איפה את בעוד 5 שנים? עושה ערוץ לייף סטייל איכותי עם הרבה הפקות מקור.

מה אוכלת לצהריים? באמצע יום עבודה משהו קל אחרת ארדם.

פרגני למתחרים: אני צופה בערוץ הרוסי "דוז'ד" (גשם), שהתחיל כערוץ אינטרנט והפך לערוץ גדול ומשפיע.

טטיאנה בדנין. נמרוד סונדרס
טטיאנה בדנין/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully