וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הינשופים הולכים לישון

26.8.2012 / 16:27

ברשות השידור החליטו: "הינשופים" לא תשודר בחורף בערוץ הראשון. גורם המעורה בפרטים: "מדובר במכת מוות לתוכנית. הערוץ הציבורי סירב לכך אפילו בלי לנמק"

תכנית התרבות של ערוץ 8, "הינשופים", לא תעבור לרשות השידור, זאת לאחר שמגעים שהתקיימו בין מנהל הערוץ אייל אופנהיים למנהל חטיבת התכניות של הערוץ הראשון יואב גינאי נכשלו. ברשות השידור לא מאשרים כי הם אינם מעוניינים בתכנית ואומרים כי הסוגה עדיין נבחנת, אולם גורם המעורה בפרטים אומר היום לוואלה! ברנז'ה כי מנהל התכניות לא מעוניין לשבץ את "הינשופים" בלוח שידורי החורף של הערוץ הראשון.

העברה של "הינשופים" לערוץ הראשון הייתה למעשה הסיכוי היחיד שלה להישאר באוויר, לאחר שהפעלת ערוץ 8 של HOT הועברה לידי חברת "סלוצקי אפיקי תקשורת" בבעלות בני הזוג המפיק חיים סלוצקי ודרי שי. בימים אלה נערכים השלבים האחרונים לקראת חתימה על חוזה בין סלוצקי לבין "נגה תקשורת" המפעילה את הערוץ, במסגרתו קיימת אפשרות כי ארכיון ערוץ 8 יועבר לידיהם – אולם ברור כי "הינשופים" לא תשודר בערוץ החדש. "אני לא רוצה תוכניות פטפטת, 'הינשופים' לא דיבר אליי", אמרה דרי שי בראיון לגלובס. "מה זה כל הדיבורים האלה? פטפטת לא מעניינת. התוכנית כוונה לברנז'ה, שגם ככה לא ראתה אותה".

גורם המעורה בפרטים אומר היום לוואלה! ברנז'ה כי סירובו בפועל של יואב גינאי לרכוש את התכנית מהווה מכת מוות עבורה, שכן השידור הציבורי היה הפלטפורמה האחרונה האפשרית עבור התכנית. "יש כאן תכנית מוצלחת שהוצאה להורג כתוצאת לוואי של מות ערוץ 8 של נגה", אומר הגורם. "הערוץ הציבורי יכול היה לקבל תכנית מוכנה עם מערכת פועלת והכל, עם מוניטין, שנמצאת בשיא שלה – והם מסרבים לכך אפילו מבלי לנמק או לומר שהם מסרבים. להגיד שהם עדיין שוקלים את זה - זה ספין. מבחינתם ה'מגעים' יכולים להימשך לעד, הם לא באמת שוקלים את זה יותר".

התכנית האחרונה של "הינשופים" שודרה לפני חודשיים. התכנית היא רצועת לייט-נייט אשר שודרה בערוץ 8 במשך שתי עונות בהגשה מתחלפת של רוגל אלפר שהגיש בה פאנל בנושאי תרבות וחברה, מודי בר-און שערך ראיונות אישיים ויאיר ניצני שעסק בטכנולוגיה ואינטרנט. גורם ברשות השידור אומר לוואלה! ברנז'ה מנגד כי לא הוחזרה לערוץ 8 תשובה סופית שלילית, וכי הדברים עדיין נשקלים. לפי הגורם, לוח השידורים של הערוץ הראשון לעונת החורף שתחל בסוף השנה – עדיין לא סגור.

מרשות השידור נמסר כי "התכנית נבחנת על-ידי אנשי התוכן של הערוץ לצד תוכניות רבות אחרות המוצעות לערוץ. באם יוחלט בעתיד לקבלה בפורמט זה או אחר נודיע על כך". באשר לשאלה מהן תכניות התרבות המתוכננות ללוח השידורים הקרוב נמסר כי "כאשר אלה יסגרו נצא על כך בהודעה מסודרת לתקשורת". מנהל ערוץ 8 אייל אופנהיים סרב להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully