וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 10 מתכוננים לפגישה הגורלית עם האוצר, בהשתתפות עיני

26.8.2012 / 17:24

יו"ר ההסתדרות הודיע כי ישתתף בפגישת הלדמן-שטייניץ. בתוך כך, ועד העובדים מבהיר היום כי לא יאפשר דחיית ההחלטה בנושא לאחרי החגים: "מימן עלול למשוך את ידיו מן הערוץ"

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, ישתתף מחר (שני) בפגישה שתתקיים בין שר האוצר יובל שטייניץ לבין בעלי המניות של ערוץ 10 ומנכ"ל הערוץ בפועל יואב הלדמן. הפגישה תתקיים בשעות אחר הצהריים במשרד האוצר בירושלים. זו לא תהיה הפגישה הראשונה של עיני עם שר האוצר בעניין מציאת פתרון לערוץ 10, ובשבועות האחרונים נערכו בין השניים פגישות חשאיות. "טוב ששר האוצר נכנס לעובי הקורה. אני מקווה שבפגישה מחר עם שטייניץ יסוכם על המתווה להסדרת החוב של ערוץ 10", מסר היום עיני בהודעה מטעמו.

"צריך לזכור שערוץ 10 נמצא במצב של חוסר ודאות. זה מצב מאוד בעייתי לערוץ טלוויזיה שצריך לתכנן הפקות ותוכניות. לכן אני מקווה שיהיה כבר פתרון עד לתחילת השבוע הבא, ה- 2 לספטמבר, המועד שבו אמורה הרשות השנייה לחלט את הערבויות בגין חובות הערוץ", דברי עיני. בשבוע שעבר נפגש עיני עם עובדי הערוץ בדסק חדשות 10, והבטיח להם כי יימצא פתרון שיאפשר את המשך פעילותו של הערוץ. הדירקטוריון, אשר הכריז על פיטוריהם של 150 עובדים, יחס את החלטתו לחזור בו מההכרזה לבקשתו של עופר עיני להשהות פיטורים עד למיצוי המגעים מול שרי האוצר והתקשורת.

ובתוך כך מתייחסים היום עובדי הערוץ לדברי שר האוצר, לפיהם ישקול לדחות את המועד להשגת הסדר על עתידו של ערוץ 10 לאחרי תקופת החגים. "ועד העובדים מבהיר היום כי לא ייתן ידו להמשך המריחה והסחבת של מר שטייניץ בהידיינות על עתיד הערוץ", מסרו בוועד. "לאחר ששר האוצר עצמו התעלם במשך חודשים מבקשות ההנהלה, העובדים ובעלי המניות לגבש עמו הסדר מוסכם לפריסת חובות הערוץ, הוא מנסה עתה לדחות שוב את הפתרון בטענה כוזבת שחלון הזמן קצר מידי".

בוועד אומרים כי לאחר שיחות שערכו עם חברי דירקטוריון ערוץ 10, הם מביעים "חשש מבוסס" כי אם לא יושג עד סוף השבוע הסדר מוסכם לפריסת החובות, "בעל המניות הדומיננטי עלול למשוך את ידיו מן הערוץ באופן שיביא לסגירתו המיידית", כך לדבריהם. "לקראת הפגישה עם שטייניץ מחר, שתתקיים בהשתתפות יו"ר ההסתדרות, אנו דורשים משר האוצר לדון בפתרונות מעשיים במקום בדחיות חסרות תוחלת. אנו קוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו להתערב בדחיפות במשבר, כך שהחשש לפרנסתן של אלפי המשפחות בענף הטלוויזיה יוסר במסגרת הזמן שקבעה הרשות השנייה – כלומר, עד לסוף השבוע".

עוד בנושא:
ערוץ 10: "לאודר יגדיל אחזקותיו בערוץ"
"הפגנה שקטה" מול ביתו של נתניהו: "בעל הבית הוא ראש הממשלה"
סקר של ערוץ 10: 70% ממתפקדי הליכוד בעד הסדר החובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully