וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאית איריס דרור הלכה לעולמה

27.8.2012 / 12:34

דרור, אשר עבדה שנים ארוכות במגוון רחב של תפקידי עריכה והפקה בגופי תקשורת רבים, נפטרה אתמול לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בת 54 היתה במותה

העיתונאית הותיקה איריס דרור, לשעבר המפיקה הראשית של וואלה!, נפטרה אתמול (ראשון) לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בת 54 היתה במותה.

דרור עבדה שנים ארוכות במגוון רחב של תפקידי עריכה והפקה בגופי תקשורת רבים. היא החלה את דרכה העיתונאית בסוף שנות השמונים במקומוני אשדוד ועברה בהמשך למערך החדשות האזוריות בכבלים בו שימשה כעורכת מהדורות וכמפיקה. בשנת 2008 התמנתה לתפקיד המפיקה הראשית של מחלקת התוכן של וואלה! והיתה שותפה מרכזית בתהליכי ההעצמה של מערכת החדשות ובהטמעת שיטות עבודה מתקדמות. היא סיימה את עבודתה בוואלה! בשנת 2010.

רועי כ"ץ, ראש מערכת החדשות לשעבר של וואלה! וחבר קרוב של איריס סיפר היום לוואלה! ברנז'ה: "איריס דרור היתה אשת חדשות מעולה ושילבה מקצוענות חסרת פשרות, חתירה בלתי פוסקת לעשייה מצוינת ואנושיות. על מחויבותה חסרת הפשרות של איריס למקצוע ולמקום עבודתה יעיד הסיפור הבא. היא אובחנה כחולת סרטן בעיצומו של מבצע עופרת יצוקה אך סירבה להתחיל את הטיפול הדחוף במחלה עד שיסתיים הסיקור המיוחד והמורכב הפקתית ומיד אחריו גם מבצע השידורים של מערכת הבחירות. היא תחסר לי עד מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully