וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מתקפה אפשרית באירן: רשות השידור תשפץ את אולפניה בשערי צדק

29.8.2012 / 14:28

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הבוקר כינס מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם את מנהלי המחלקות לפגישה, ועדכן אותם בצעדים בהם תנקוט הרשות בקרוב, בהם גם השמשת קומת המרתפים של החינוכית

ברשות השידור ממשיכים בהיערכות מואצת לקראת מתקפה אפשרית על אירן, שתגרור תגובה כנגד ישראל: לוואלה! ברנז'ה נודע כי הבוקר (רביעי) כינס מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם את אנשי חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, מנהלי מחלקות ברשות השידור ומנהל הרדיו ומנהלי תחנות לפגישה בלשכתו בירושלים ועדכן אותם בצעדים בהם תנקוט בקרוב הרשות על מנת להבטיח שידורים רציפים בעת חירום.

רשות השידור מתכוונת לשפץ את אולפניה במתחם שערי צדק בירושלים, אולפנים שאינם פעילים כיום ונבנו במקור כאולפני חירום ממוגני מתקפת גזים והם היו בשימוש בתקופת מלחמת המפרץ. טרם ידוע מה תהיה ההשקעה התקציבית שתידרש, אולם גורם ברשות השידור אומר כי לצורך השמשת האולפנים יש צורך ברכישת ציוד בהיקף נרחב ועריכת שיפוצים כוללים במקום.

עוד נודע כי אנשי רשות השידור פנו לטלוויזיה החינוכית, אשר אולפניה ממוקמים בצפון תל אביב, וביקשו מהם להקצות עבורם את קומת המרתפים של החינוכית המתפרסת על גודל של 80 מטרים רבועים. ברשות מבקשים מהטלוויזיה החינוכית להקצות את המרתפים לטובת בניין אולפן טלוויזיה קטן ואולפני רדיו שישמשו בעת חירום את רשת ב', רדיו רק"ע והרדיו בערבית. בשלב זה אין כל ערובה לכך שהטלוויזיה החינוכית תאשר את הבקשה, וגורם המורה בפרטים אמר לוואלה! ברנז'ה כי הסיכויים לכך נמוכים.

לפני שלושה חודשים חנכו ברשות השידור אולפני חירום ממוגנים חדשים אשר הוקמו בחיפה, והם ישמשו את "קול-ישראל" ואת הערוץ הראשון במקרה של מתקפת טילים על ישראל. "קול-ישראל" יפעיל במקרה כזה רשתות מקומיות שישמשו גל חירום, ובהן יועברו הודעות והנחיות של הג"א, צה"ל ושירותי הביטחון. לצורך השידורים בערוץ הראשון הוצבה מעל הבניין בחיפה מצלמה אשר תצלם ביום ובלילה את חיפה והאזור ויועברו צילומים חיים בעת נפילת טילים או בזמן פגיעה במבנים מתוך האולפנים ממוגנים במגדל הנביאים בעיר. ברשות השידור מתכוונים לבנות אולפנים ממוגנים גם בערים בדרום הארץ, בהן באר שבע, ראשון לציון ואשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully