וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל רבנר מונה למנהל מחלקת הדיגיטל ב"ארמוזה פורמטס"

3.9.2012 / 17:06

רבנר, עד לאחרונה סמנכ"ל התוכן של THE BOX, יוביל את פעילויות הדיגיטל של החברה הן בהיבט התכני והן בהיבט הפיתוח העסקי הבינלאומי ויפתח תוכן טלוויזיוני

דניאל רבנר, עד לאחרונה, סמנכ"ל התוכן של THE BOX, מונה למנהל מחלקת הדיגיטל ב"ארמוזה פורמטס" של אבי ארמוזה. בתפקידו החדש יוביל רבנר את פעילויות הדיגיטל של החברה הן בהיבט התכני והן בהיבט הפיתוח העסקי הבינלאומי, ויפתח פרויקטים חדשים של שילוב תוכן טלוויזיוני וטכנולוגיה.

רבנר (36) התחיל את דרכו ככותב קומי ועורך תוכן בטלוויזיה ובתאטרון. בתפקידיו השונים הוא פיתח תכנים ופורמטים לגופי טלוויזיה בארץ ובעולם ובתוכן אינטרנטי שממומן על ידי מותגים מסחריים. כמו כן שימש כמנהל הקריאטיב של חברת הקרוס מדיה Screenz. רבנר הוא הזוכה לשנת 2010 במלגה מלאה לתכנית ההכשרה היוקרתית ה Entertainment master Class שנערכת במוקדים שונים בעולם על ידי אנשי מפתח בתעשיית הטלוויזיה הבינלאומית. במרץ 2012 נבחר רבנר על ידי מגזין גלובס כאחד מארבעים הצעירים המבטיחים של עולם העסקים הישראלי.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס מסר: "אני שמח על כניסתו של דניאל אל החברה. עולם הטלוויזיה הבינלאומי נמצא בנקודת שינוי היסטורית והיכולות הייחודיות של דניאל יאפשרו לנו למצות את הפוטנציאל הייחודי שטמון בשוק הישראלי ולשמר את ההובלה והיתרון היחסי שלנו בשוק הפורמטים".

דניאל רבנר: "מהיכרותי את שוק הטלוויזיה העולמי אני יודע, שיותר מכל חברה אחרת, ארמוזה פורמטס היא הפנים של ההצלחה הישראלית בתחום. אני שמח להצטרף לצוות של ארמוזה פורמטס ויחד איתם להמשיך לייצר ולייצא את החדשנות והקריאטיביות הישראלית אל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully