וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יקו מנשה עוזב את ערוץ 10, וחוזר לרשת ב'

4.9.2012 / 14:11

מנשה ימונה לפרשן המדיני של רשת ב', זאת 12 שנים מאז עזיבתו את רשות השידור, ולאחר שהתקבל אישור מיוחד ממשרד האוצר להעניק לו משכורת טאלנט

צ'יקו מנשה הודיע על עזיבתו את ערוץ 10, וחזרתו לרשות השידור 12 שנים לאחר שפרש מהשידור הציבורי. מנשה ימונה לפרשן המדיני של רשת ב', זאת לאחר שהתקבל אישור מיוחד ממשרד האוצר להעניק לו משכורת טאלנט.

"הודעתי לאורי רוזן ולרביב דרוקר שלא אמשיך לעוד עונה בתכנית, ושאני עוזב את חברת החדשות. חדשות 10 הייתה עבורי מקום עבודה איכותי, מקצועי, עם אנשים טובים ואומץ עיתונאי שכל מערכת יכולה להתקנא בו", כתב מנשה הבוקר לעובדי הערוץ, והתייחס גם למצבו הרעוע ועתידו הלא ברור: "אני מקווה ומעריך שספינת הערוץ תגיע אל חוף בטוח בקרוב, ושלכולכם תהיה שלווה מקצועית ואישית לעבוד בה, במקום האיומים היומיומיים הבלתי נסבלים לסגירת הערוץ. אני מקווה שהכיוון הנוכחי של הרגולטורים יוביל לפתרון הנכון".

צ'יקו מנשה הצטרף לחדשות 10 בסוף שנת 2005 והחליף בתפקיד את גור צלל יכין, שנפרד אז מחדשות 10. את הקריירה העיתונאית שלו החל בקול ישראל, שם שימש כתב לענייני משטרה. לאחר מכן, במשך שלוש שנים היה כתב בחברת החדשות של ערוץ 2, שם סיקר את תחומי הבריאות ואיכות הסביבה ופרסם מספר תחקירים. עד לפני שנה שימש כתב מדיני של חדשות 10, ולאחר מכן הצטרף לתכנית התחקירים "המקור". את התפקיד ברשת ב' ימלא במקביל לכתב המדיני רונן פולק, המשמש בתפקיד מזה 10 חודשים כמינוי זמני.

מחדשות 10 נמסר: "אנחנו אוהבים את צ'יקו, מאחלים לו בהצלחה, ומאמינים שעוד ניפגש בעתיד". צ'יקו מנשה מסר בתגובה: "אכן אני עוזב את ערוץ 10 ומודה לעובדים, לחברים ולמנהלים על מקום עבודה מעולה ומקצועי. אני מצטרף לרשות השידור ומודה להם על האמון שניתן בי לביצוע התפקיד החשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully