וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים איציק

5.9.2012 / 15:35

בועז בן ציון זועם על מעריב: "הציג מצג שווא של ריאיון עם איציק זהר שהובטח לידיעות אחרונות". גורם במעריב: ”בעוד ב’ידיעות’ סיכמו על כתבת יח"צ – ראוי לעסוק בהסתבכותו"

סוכנו של איציק זהר, בועז בן ציון, זועם על מעריב בשל כתבה של שרה ליבוביץ' דר שצפויה להתפרסם במוסף "סופשבוע" בשישי הקרוב וקודמה היום בעמודו האחורי של העיתון. לטענת בן ציון, בעוד זהר העניק, בתיאום עמו, ראיון מלא לידיעות אחרונות – במעריב לא נערך ראיון כזה, אך כותרת הטיזר היום מרמזת אחרת. גם ידיעות אחרונות המתחרה, קידם היום בשער האחורי את הריאיון שערך רז שכניק עם זהר אודות הליך פשיטת הרגל שעבר, אשר צפוי להתפרסם במוסף "7 לילות" הקרוב.

"נדהמנו לראות היום את עיתון מעריב מנסה לצייר מצג שווא של כתבה עם איציק זהר, בעוד שבפועל איציק לא התראיין למעריב", מסר היום בן ציון, בהתייחסו לסוגיה. "כל ציטוט שמיוחס בכתבה במעריב למקורביו, כביכול, של זהר, הוא המצאה שאין כל קשר בינה לבין המציאות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשער האחורי. איציק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכתבה בידיעות אחרונות מבוססת על כמה פגישות בין זהר לשכניק, שנערכו בשבועיים האחרונים, ובהן שוחחו השניים בין היתר על נושאים שטרם פורסמו ובהם יוזמה עסקית חדשה של זהר בתחום השתלת השיער. אולם גם במעריב עבדו בשבועות האחרונים על הכתבה שתתפרסם ב"סופשבוע". ליבוביץ' דר ערכה תחקיר על מפלתו הכלכלית של זהר והיא אף נפגשה עמו לשיחת רקע לקראת פרסום הכתבה. עם זאת, במעריב מדגישים היום כי לא הבטיחו ראיון עם זהר, והוא היה מודע לתחקיר שעושים ב"סופשבוע" על אודותיו.

"אין בכתבה שום המצאה, למרות הטענה של בן ציון", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם במעריב. "בניגוד לכתבה בידיעת אחרונות שעושה יחסי ציבור למיזם השתלת שיער – במעריב חושבים שראוי מבחינה עיתונאית לעסוק בהסתבכותו הכלכלית, שכן זה הסיפור האמיתי. חשוב לציין שהכתבה מבוססת על מסמכים שזהר עצמו הגיש לבית משפט".

"זוהר מדבר בגלוי על נפילתו בעוד שבמעריב המשיכו לשכפל כתבי ארכיון?, אומר מנגד גורם בידיעות לוואלה! ברנז?ה. ?המיזם להשתלת השיער הוא תזקיק שיער בראיון נדיר. מוטב שבמעריב יעברו השתלת אתיקה?.

בן ציון מסר גם את דבריו של זהר לעניין הכתבה במעריב: "מה שעשו במעריב זה לא פחות מביזיון. חבל שכתבים מרשים לעצמם להמציא". תגובות ידיעות אחרונות ומעריב לדברים טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully