וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום עשור: עדי גרתי-נער עוזבת את ערוץ 10, ועוברת לקשת

6.9.2012 / 22:06

גרתי-נער שימשה בשנה האחרונה כסמנכ"ל התוכן של חדשות 10 ולפני כן במגוון תפקידים בערוץ. בקשת היא מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת הדוקו והאקטואליה של הזכיינית

עדי גרתי-נער עוזבת את ערוץ 10 בתום כעשר שנים ועוברת לזכיינית ערוץ 2 קשת, והיא מונתה למנהלת מחלקת הדוקו והאקטואליה של הזכיינית. מי שהובילה בשש השנים האחרונות את הפרוייקטים הדוקומנטריים בקשת היא נילי קלימובסקי, והיא פרשה מהתפקיד לפני שלושה חודשים. גרתי-נער היא הבכירה השנייה שעל עזיבתה את ערוץ 10 נודע השבוע, נוסף לה צ'יקו מנשה שעזב את הערוץ בתום שבע שנים בו ככתב מדיני ותחקירן בכיר.

גרתי-נער (36), שימשה בשנה האחרונות כסמנכ"ל התוכן של חדשות 10 והיא עבדה בערוץ מאז הוקם. במהלך השנים ערכה את תכנית הבוקר של אברי גלעד ולינוי בר גפן ופיתחה וערכה את תכנית את "המקור" עם עפר שלח ורביב דרוקר. לפני כשנתיים מונתה לסמנכ"ל הפיתוח של חדשות 10, תפקיד אותו מילאה במשך שנה. בקשת תהיה גרתי-נער אחראית על כל התחום הדוקומנטרי של הזכיינית לרבות סרטים, סדרות ופרויקטים. כמו כן, תקבל תחת אחריותה את את תחום האקטואליה של תכניות קשת ותהיה אחראית על תכניות קיימות ועל פיתוח רצועות שידור ותכניות חדשות. היא צפויה להיכנס לתפקיד בעוד כחודשיים.

רן תלם, סמנכ"ל התכניות של קשת מסר: "תחום האקטואליה הוא תחום חשוב בלוח השידורים של קשת, הצטרפותה של עדי לקשת תאפשר ניהול נקודתי ומדויק של התחום הזה, על ידי אחת מנשות המקצוע הטובות ביותר בתחום. אנחנו שמחים על הצטרפותה של עדי, ומקווים שאת תוצאות העבודה שלה נראה בקרוב על המסך".

עדי גרתי-נער מסרה: "חדשות 10 היו לי בית חם במשך כמעט עשר שנים. אני מודה לכל מי שעבד לצדי על השנים המאתגרות והטובות שהיו לי שם, ומאמינה שחברת החדשות של ערוץ 10 תמשיך להיות חברת חדשות אמיצה שמביאה לצופים תחקירים וסיפורים חשובים ומשני סדר יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully