וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה ללא תוצאות פגישה ראשונה בין בן צבי לעובדי מעריב

20.9.2012 / 19:03

בפגישה שקיים עם נציגי העובדים וארגון העיתונאים הבטיח שלמה בן צבי כי בחודשים הקרובים לא צפויים שינויים של ממש במבנה העיתון, פעילותו או אופן הפקתו והפצתו

פגישה ראשונה נערכה הערב בין הבעלים החדש של מעריב, שלמה בן צבי, לבין נציגי ועד עובדי מעריב וארגון העיתונאים. לפגישה הגיע בן צבי עם שני בכירים בעיתונו "מקור ראשון", והיא נערכה כשעתיים. בוועד העובדים ביקשו לברר עמו פרטים על אודות גורלם של עובדי העיתון, ואת משמעות ההצהרה כי התחייב "להציע" ל-300 מהעובדים להיקלט כעובדי העיתון. הפגישה הסתיימה ללא תוצאות של ממש, ונציגי העיתון דנים במשמעויותיה.

בפגישה הבטיח בן צבי כי בחודשים הקרובים לא צפויים שינויים של ממש במבנה העיתון, פעילותו או אופן הפקתו והפצתו. כל עובדי מעריב צפויים להמשיך ולהיות מועסקים בו לכל הפחות עד להשלמת הפרטים האחרונים של העסקה. מכירת מעריב לבן צבי דורשת את אישור בית המשפט להקפאת ההליכים והחלטה בעניין זה צפויה להתקבל ביום ראשון, כמו כן נדרשים אישורים נוספים כמו זה של הממונה על ההגבלים העסקיים.

בוועד העובדים של מעריב מתכנסים בשעה זו על מנת לדון במשמעויות הפגישה והדברים שעלו בה – ובסיומה יכריזו על המשך צעדיהם. כפי שפורסם היום, במסגרת פעילויות המחאה של העיתון העובדים ישבתו ביום שני, ועל כן לא יודפס גיליון של מעריב לקראת יום כיפור.

מוקדם יותר היום הפגינו מאות עובדי מעריב וכן נציגים רבים מכלי תקשורת נוספים נגד נוחי דנקנר, זאת בשל אי עיגון זכויותיהם בעסקת המכירה של העיתון. המפגינים נשאו שלטים בהם נכתב: "נוחי שברת - לא שילמת", "גנבו לנו את הכסף", "נוחי, מי כאן הפושע" ועוד. בין המפגינים נמצאים גם גיא זהר, קרן נויבך, כרמלה מנשה, אמנון לוי, יהודה נוריאל, וחברי הכנסת איתן כבל ודב חנין. המפגינים נכנסו למגדלי עזריאלי במטרה להגיע למשרדי קבוצת איי.די.בי. בקומה ה-40 ומאוחר יותר אף חסמו את צומת עזריאלי לתנועה. לאחר מכן התכנסו העובדים מול סניף "שופרסל" שבתחתית הבניין וקראו קריאות בגנות נוחי דנקנר. על פי ההערכות להפגנה הגיעו למעלה מ-1,000 אנשים סה"כ.

עוד בנושא:
אחרי רכישת בן צבי - לאן הולך מעריב?
מעריב: לא מדובר רק בתהליך טכנולוגי אלא אסטרטגי – וזה החלק המסובך
אז איפה באמת נמצא הכסף של עובדי מעריב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully