וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 20 שנה: אירית אמבר עוזבת את קשת

10.10.2012 / 9:45

סמנכ?ל התקשרויות ובקרת תקציבים ומי שהיתה סמנכ"ל ההפקות של קשת, הודיעה על פרישתה מהזכיינית

אירית אמבר, סמנכ"ל התקשרויות ובקרת תקציבים ומי שהייתה סמנכ"ל ההפקות של קשת, הודיעה על פרישתה מהזכיינית בתום 20 שנה.

אמבר מילאה שורת תפקידים ניהוליים והייתה שותפה להקמתה של קשת מאז ימיה הראשונים. בין היתר הייתה אמבר שותפה לבניית המכרז לערוץ 2 בשנת 1993 יחד עם אלכס גלעדי - אז עברה מרשות השידור לקשת לאחר 22 שנות עבודה בערוץ הראשון. לאחר המכרז ועם עליית הערוץ לשידור, הפיקה את התכניות המרכזיות בלוח השידורים של קשת. בשנת 2000 הקימה יחד עם מולי שגב, את ערוץ "ביפ" ומונתה למנהלת הערוץ ומפיקה ראשית, בו עבדה כ-5 שנים. בשבע השנים האחרונות ניהלה את מערך ההפקות של קשת בתפקידה כסמנכ"ל ההפקות של הארגון. בשנה האחרונה משמשת אמבר כסמנכ"ל התקשרויות ובקרת תקציבים. אמבר תסיים את תפקידה בתחילת שנת 2013.

אירית אמבר: "קשת היא בית שני עבורי ב-20 השנים האחרונות. בית נפלא ומעצים. במהלך השנים צברתי חוויות רבות, שותפים לדרך וחברים קרובים. אני יוצאת מלאת גאווה וסיפוק ומלאת התרגשות מהשינוי והעתיד לבוא. אני מודה מקרב לב להנהלה, לחברי בקשת, ובתעשייה כולה - תודה ליוצרים, לבתי ההפקה, לשחקנים ולסוכנים. ותודה אישית מיוחדת לאבי ניר, שנתן בי אמון לאורך כל השנים והיה שותף וחבר ובכך אפשר לי לבצע את תפקידי על הצד הטוב ביותר".

אבי ניר, מנכ"ל קשת: "לאירית סיבות רבות לחוש סיפוק וגאווה. מעטים האנשים שעברו דרך, כה ארוכה, קשה ויפה עם קשת. מעטים עוד יותר הם אלו, שנשאו על גבם ובמו ידיהם כה הרבה במהלך הדרך. אירית תחסר לי מאד, חברית ומקצועית. אני רוצה לאחל לה הצלחה לא פחותה בדרכים החדשות בהן היא תבחר ללכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully