וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכת תוכנית הבוקר של אורלי וגיא פורשת

10.10.2012 / 13:31

עליזה אריה-ארנון, העורכת הראשית של תוכנית הבוקר של ערוץ 10, עוזבת בתום שנתיים את הערוץ. בעבר שימשה אריה-ארנון כראש תחום האקטואליה ברשת

העורכת הראשית של התכנית "אורלי וגיא" ברצועת הבוקר של ערוץ 10, עליזה אריה-ארנון, עזבה את מערכת התכנית – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בשלב זה היא צפויה להצטרף לחברת ההפקות של חיים סלוצקי כיועצת התוכן של ערוץ החדשות הצרפתי המוקם בימים אלה ב"סלוצקי אפיקי תקשורת".

אריה-ארנון היא ממקימי תכנית הבוקר של אורלי וילנאי וגיא מרוז, והיא ערכה אותה במשך כשנתיים. בעבר שימשה במשך כארבע שנים כראש תחום האקטואליה בזכיינית ערוץ 2 רשת, כמו כן ערכה בזכיינית את תכניתו של ניסים משעל "משעל חם" לצד ישראל סגל והיא פיתחה וערכה את תכנית הבוקר של רשת עם עינב גלילי ואברי גלעד. לפני כן הייתה ארנון-אריה בזכיינית קשת שם ערכה שורה של תכניות בהן גם את תכנית הבוקר במשך מספר שנים. את מקומה במערכת "אורלי וגיא" ימלאו בשלב זה עורכי המשנה של התכנית.

"במשך כמעט שנתיים עליזה הצליחה לטפח ולייצב מערכת מיומנת ומשומנת היטב ולהקנות לתכנית הבוקר שלנו את צביונה ולא מעט מהאג'נדה שלה", אמרו לוואלה! ברנז''ה אורלי וילנאי וגיא מרוז. "אנחנו נורא מצטערים שהיא עוזבת, היא עזרה לנו להקים את הדבר הזה ולהגיע איתו להישגים שאליהם הגענו. אנחנו מאחלים לה הצלחה גדולה בתפקיד הבא שהיא מתכננת לעשות, ומקווים שנסתדר בלעדיה".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "עליזה ארנון הקימה את תוכנית הבוקר ביחד עם אורלי וילנאי, גיא מרוז ואפרת דרור. מאז עלייתה לאוויר של תוכנית הבוקר החדשה עליזה הובילה את מערכת התוכנית והיוותה חלק מהותי בהתחזקות המתמדת של התוכנית ובהצלחתה. עליזה שניסיונה וכשרונה בהקמת תוכניות מסוג זה הוכח שוב במהפך שערוץ 10 חולל במשבצת הבוקר, חשה שאחרי קרוב לשנתיים של עבודה יומיומית מאומצת היא מיצתה את תרומתה וביקשה לפנות לדרך חדשה. אנחנו מודים לה על תרומתה ומאמציה ומאחלים לה הצלחה רבה".

עליזה אריה-ארנון מסרה בתגובה: "אני מודה מקרב ליבי לערוץ 10 ולאולפני הרצליה, ולחבריי אורלי וגיא על תקופה מקצועית, אתגרית ובלתי נשכחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully