וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ לסמנכ"לות חדשות 10 מתחמם: נטע ליבנה קיבל הצעה לתפקיד

11.10.2012 / 13:24

לוואלה! ברנז’ה נודע כי לאחרונה פנו אנשי ערוץ 10 למספר גורמים בתעשייה והציעו להם את התפקיד אשר יאויש לאחר שהוועדה שהוקמה על ידי האוצר תציג את המלצותיה בשבוע הבא

בערוץ 10 מחפשים בימים מועמד לתפקיד סמנכ"ל חדשות 10, ולוואלה! ברנז'ה נודע כי אחד המועמדים אותם בוחנים בערוץ הוא עורך סגן עורך מעריב ועורך מוסף "סופשבוע" של מעריב נטע ליבנה. לפי גורם המעורה בפרטים, בשבועות האחרונים פנו אנשי חדשות 10 למספר גורמים בתעשייה והציעו להם להתמודד על התפקיד – אשר צפוי להיות מאויש לאחר שהוועדה שהוקמה על ידי משרד האוצר למציאת פתרון לסוגיית ערוץ 10 תפרסם את המלצותיה, צעד שצפוי להתקיים בשבוע הבא.

ליבנה היה מי שהחליף את ממלא מקום מנכ"ל חדשות 10 אורי רוזן בתפקיד ראש מערכת החדשות של מעריב, והוא שימש כממלא מקומו בעיתון עד אשר מונה לתפקיד. לפני שנה מונה ליבנה לתפקיד סגן עורך העיתון ועורך "סופשבוע". מלבד ליבנה גורם נוסף שקיבל פנייה מערוץ 10 הוא איתי כ"ץ, כיום עורך באתר xnet. בעבר שימש כ"ץ כעורך מגזין G של גלובס וסגן ראש מערכת החדשות של עיתון הארץ, ולמשך תקופה קצרה ערך גם את מוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות.

בערוץ 10 נערכים בימים אלה להגשת מסקנות הוועדה, אשר לאחריהן תתקיים ישיבת דירקטוריון שאחת ממטרותיה תהיה ייצוב השדרה הניהולית של הערוץ ושל חברת החדשות שלו – זאת במידה ואכן יימצא לו אופק עסקי והוא יוכל לעבור בשנת 2013 לשדר ברישיון. תפקיד מנכ"ל חדשות 10, אותו ממלא בשנה האחרונה אורי רוזן כממלא מקום, צפוי להיות מעוגן במינוי קבע. כמו כן ימנו בערוץ סמנכ"ל, וכאמור, בימים אלה תרים אחר מועמדים פוטנציאלים. בחודש שעבר פרשה מחדשות 10 עדי גרתי שמילאה את תפקיד סמנכ"ל התוכן של חדשות 10, והצטרפה לזכיינית ערוץ 2 קשת בתור מנהלת מחלקת הדוקו והאקטואליה.

איתי כ"ץ סרב להתייחס לדברים, נטע ליבנה מסר בתגובה: "אני עובד במעריב". מערוץ 10 נמסר בתגובה כי "ישנן מספר חלופות בנוגע לאיוש התפקיד, אולם טרם התקבלה כל החלטה בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully